15. aprill 2012

Rohkem värskust ja tervisesporti

Ilm on juba mõnusalt soe. Täna siis tõstsime õue nu armsa roosa jalgratta, millel oli kummid täidsa tühjad. Jalutasin, ratast käe kõrval lükates, koos Arkoga Statoili tankla juurde kumme pumpama. Aga tagasi sõitsin juba ise, kiiver turvalisuse huvides peas ja minek. Sõitsime Haabersti ringi juurest koju ja siis läks Arko tuppa. Tema jaoks oli juba piisavalt trenni tehtud. Minu jaoks oli ikka vähe, sest tahtsin ikka selja higiseks sõita. Üllatavalt tihe liiklus oli Haaberstis - palju oli jalgrattureid, rulluiskude ja -suuskadega, kepikõndijaid ja muidugi lugematul arvul jooksaid ja jalutajaid. Sõitsin meie juurest mere äärde. Tore, kui inimesed viitsivad ennast liikuda, sest õues viibimine raha ei küsi ja kord tehtud investeering spordivarustusse on kasutuses mitu aastat. Nautisin siniste merelainte tasast loksumist ja päikesepaistet ning sõitsin rattaga koj u ja siis tuli selline väsimus peale, et magasin peale kohustusliku kirjanduse lugemist tunnikese. Õhtul sõime pannkooke moosiga. On ikka mõnusad nädalalõpud.

Nädalavahetus möödus minul ülikoolis loengutes ja Arkol sportlikult, sest tema käis EIL bowlingu võistkondlikel võistlustel Pärnus ja tulid medalikohale.Tublid mehed meil Tallinna Invaspordiühingus, sest käivad tööl ja teevad ka sporti. Eile käisid meil kolmandad külalised soolaleivapeol aga õnneks seekord soola ja leiba ei toodud, sest meil on seda juba küll. Toodi hoopis lasanjevorm Arko soovil ja kokaraamat "Hõbedaste aastate kokaraamat" ning ümbrik. Tore kui inimesed nii loomingulised on ja meie kodu on piisavalt suur, sest 6 ratastooli mahtus elutuppa lahedalt ära ja need, kellel oma tooli kaasa polnud mahutasid ka ennast diivanile ja toolidele. Reedel tõin mina koju ühe palmipuukese, sest mul lihtsalt oli seda vaja ja kaubamas olid lilledel soodusmüügid. Eks näis kuidas see kuldviljakpalm kasvama hakkab. Praegu on küll selline pisike ja armas, kuid oleme valmis, et ta suuremaks kasvab, sest ruumi meil on. Kellel kogemusi, siis need on oodatud.