7. november 2019

Septembris oli suvi

1.septembril oli sooja 24 c ja otsustasime minna Fredy Markuse, Imre ja Tiinaga Kakumäe randa, et teha piknik, päevitada ja vees möllata. Samal ajal seadsid sammud randa ka Liisa Maria, Rene ja Mari-Liis. Kohtusime rannas. Lapsed mängidid liivaga ja vees. Liisa tassis peos ja tutvus millimallikatega. Ehitasime liivalossi ja ujusime.
Veel jõudsime tähistada laste perega vanavanemate päeva. Rene pere kutsus mind Viimsi spasse ja lasime lougu erinevates torudes ning pärast läksime sööna Pirita rannahoonesse. Õhtul tulid veel Imre pere. Sõime kooki ja olime rõõmsad.
Seenelkäik oli kesin. Veel jõudsime töökaaslastega Arvo Pärdi majja. Ilusa projektiga, soojades värvitoonides sisekujundus, lift viis skõrgele torni, kust avanes hea ja ilus vaade. Käisime mihklipäeval vabaõhumuuseumis. Sõitsime Liisaga hobuvankris ja kiikusime külakiikedel. Pärast jõudsin Nõmmele linetantsutundi.
Käisin perearstidele rääkinas sotsiaalteenustest. Kuu lõpus saabusid uued Tulika Takso ratastoolitaksod, mida saime uudistada. Alates oktoovrist on 3 sellist kohandatud tõstukit vuramas Tallinna linnatänavatel.
Septembri lõpus käisime ka kaksikõe tütretütre Mia Bella 3.sünnipäeval. Oli mõnusalt soe sügiskuu. Jõudsime ka Haabersti sügislaadale ja ilutulestikile. Balti jaama ööturul käisime kontserdil.
Vähe vihma, palju päikest.