20. september 2021

Meie reisiblogi - autoreis Sitsiiliasse 3

3.päev, 21.juuni 2021

Hommikul sõidame apteeki otsima ja kuna ma ei leidnud aadressilt õiget maja ja sissepääsu, siis kõndisin pika ringi, et oma ravimit saada. Tabletid ma sain ja need maksid ligi 3 korda rohkem kui Eestis. Jätkame sõitu Saksamaal. Sõidame Saksamaalt Austrisse. Sinna jõuame 3.päeva õhtuks. Piiril politsei pidas kinni ja küsis kuhu läheme ja kui ütlesime, et transiit Itaaliasse, siis soovitas jälgida sõiduradu, sest me olime alguses veoautode poole peal. Aga kõik korras ja dokumente näha ei tahetud. Alpides on ilus. On tuult ja sooja ilma. Mulle meeldib mägedes ja orgudes autoga reisida. Lidli poes käisime ja mulle täitsa meeldib see odav pood. Kohvi jõime Mc Cafes ja meilt nõuti ankeedi täitmist koroonapiirangute pärast. Ilus elu maskiga. Austriasse jõuame kl 18.50. Vinjetti ostsime 9.50 euro eest ja kohe tasusime ka kiirteemaksu mägedes 10 eurot. Eratee ja tuleb maksta. Õhtuks jõuame Insbrucki ja otsime linnas kus saaks teha tasulist koroonatesti. Seda kohta me ei leia. Käime jalutame linnas ja raudteejaamas ning sõidame edasi Itaalia poole. Päevane läbisõit 632 km.