13. juuli 2011

Koolikatsete 2. päev Tallinna Ülikoolis

Eesti Päevalehes ilmus 12.07.11 artikkel:
"Tallinna Ülikooli on suurim konkurss"

Tallinna Ülikooli on tänaseks esitatud 11 084 kandideerimisavaldust, millest 6961 avaldust on esitatud Tallinna Ülikooli 1 100 riigieelarvelisele kohale. Sellega on konkurss Tallinna Ülikooli riigieelarvelistele kohtadele enam kui 1,6 korda kõrgem kui teistes suurtes Eesti ülikoolides.

Ka mina olen üks sellest suurest inimhulgast, milleks on 11 084 kandideerijat. Võimas suur hulk õpihimulisi kodanikke. Elukestev õpe, mis muud. Tunne on hea. Eile peale kella 20 oli minu rõõm suur, kui sain teada, et olen edasi teise vooru pääsenud. Väsimus oli nagu minema pühitud ja läksin kohe jalgrattaga sõitma ja tiirutasin Mustamäe-Kristiine-tondi piirkonnas. Teekond oli 9,2 km ja see oli päris mõnus trenn. Päike paistis, varesed kraaksusid puu otsas ja mina avastasin uusi teid ja tänavaid.

Hommikul olin siis taas Tallinna Ülikoolis ja intervjuu oli kohe kell 9. Pisike ärevus oli sees aga tutvuste sobitamine ja kogemuste vahetamine pani olukorra paika. Mõtlesin mida küsimustele vastata ja kui käes oli minu kord vestlusele minna, siis minu arvates kulges kõik nii sujuvalt ja positiivselt. Sain teada, et teooriaeksamil sain 70 punkti 100st, mis on minu arust väga tubli tulemus. Üllatuseks oli see, et märgiti ära minu sotsiaalmeedia kasutamist, küsiti minu lõputöö kohta ja siis rääkisin ka veidike endast ja oma tegemistest, töötamisest, võimlaustest. Nüüd peab ootama kuni 22. juulini 2011 ja siis on tulemused kättesaadavad SAISi kaudu. Tunne oli hea ja loodan parimat. Tahaks küll Tallinna Ülikooli õppima asuda.