19. mai 2019

Looduses ja jälle ratastel

Aprillis alustasime 13. kuupäeval
ratta hooaega. Mõnus on sõita ja soovime sel aastal rohkem kilomeetreid läbida, kui eelmisel hooajal. Tõime koju uue mahlapressi ja nüüd teeme värsket mahla küll aplsinidest, õunast, sidrunist, porgandist ja isegi sellerist, kuigi see viimane mulle eriti ei maitsenud aga Arkole sobib. Käisime ka maal ja jalutasime metsas, kuhu Arko pole 31 aastat sattunud aga nüüd elektrilise ratastooliga on see võimalik.
Nooremal pojal täitus ka järgmine aastaring. Kinkisime talle kaasaskantava kõlari ja kuulasime lemmiklaule. Mari-Liis ja Liisa Maria meisterdasid koogi, mis maitses hästi.  Lugesin ka mitu raamatut läbi ja alustasin kolmandat raamatut. Lumi läinud ja lilled õitsevad.
Veel tuli meile uus diivan kiisutuppa ja elutuppa kapp, mille Imre kokku pani ja Rrne m
Sõbrannadega käisime kohvikus ja  jalutasime Kadriorus. Mune värvisime kah ja kuna päevad pikemad, siis saab ikka rattaga sõitma minna ka peale pikka ja väsitavat tööpäeva. Mõnus on veereda. Arko on pähe võtnud uut autot vaatamas käia ja vana auto maha müüa. Tegelikult on see 5aasta vanune Toyota Avensis päris uus auto.