21. juuli 2021

Sünnipäeva kingituse proovimas

Kui ma sain 50seks (novembris 2019), siis oli suur pidu ja poeg Imre koos Tiinaga kinikis mulle kinkekaardi juustude ja veinide proovimisele aga olen sellest küll ja veel osa saanud ja seepärast venitasin pea aasta aega enne kui tegutsema asusin. Tuli see koroona-piirangute aeg ja siis olin haige ja siis käisime reisil Soomes ja siis jälle sain 2 silmaoperatsioonil olla, milledest taastumine võttis aega. Kirjutasin kingitus.ee lehele ja palusin kinkekaarti pikendada või vahetada. Sain lahkesti kokkuleppele, et võin nende lehelt endale mõne muu kingituse otsida. Otsisingi kingituseks rullmasaazi, et saaks siis rulli rulli teha. See kingitus oli kahele ja kutsusin kaasa õe. Tiiu oli kohe nõus tulema ja nii me enne jõule läksimegi kaubamaja vastas majja. Vastuvõtt oli viisakas, vahetasime riided, tegime pilte ja siis meid juhendati kuidas neid masaaziaparaate kasutada. Ikka nii, et rull peab liikuma keha suunas. Alguses arvasin, et mis seal ikka pingutada, et masin teeb kogu töö ära aga ei olnud üldse nii. Programmide alusel saime erinevaid kehaosi sinna rulli vastu suruda ja siis oli see naljakas, et roomasime Tiiuga korda mööda erinevatel masinatel ja pingutasime. Isegi palav hakkas aga mõnus oli. Vett tuli ka juua, sest masina kasutamisel hakkab vereringe paremini tööle ja vedeliku tarvitamise vajadus suureneb.  Mõtlesin sellest juba varem kirjutada aga aeg lendab ja nüüd  kirjutangi. Talvest on suvi saanud ja muid sündmuseid peale tulnud. Igatahes soovitan proovida ja kahekesi on ikka toredam sinna minna. Vahetasime Tiiuga kingitusi ja peale masaazi kõndisime kodu poole. Küll on tore, kui tehakse kingitus ja seda saab isegi aasta hiljem kasutada. Mina olin rahul ja tore, et kinkekaart raisku ei läinud. Sõbrad, soovitan proovida rullmasaazi.