31. detsember 2021

Sügis Türgis

Osmussaare reisil oli juttu Kaiega, et veel on vabu kohti Türgi reisile. Võtsime aega paar päeva mõttesse ja mõte oli minna. Eks neid piiranguid ole olnud terve aasta ja nii sai ka Ulrika ja Andres ära räägitud ja õde Tiiu, uue tulijana lintantsijate seltskonnas. Arkot ma veenda ei suutnud ja tema ütles kindla ei. Maksime rahad ära ja jäime reisi ootama ja kohvreid pakkima. Reis ise toimus oktoobri lõpus. Otselend sai teoks 2 grupina. Olime Tiiuga ühes toad. Kõik sujus hästi. Lennukis kandsime maske. Kohapeal oli kõik hinnas. Rand lähedal ja meid võttis vastu Ozkar koos oma abikaasaga. Valisime mitmest reisist merereisi. Kokku organiseeris Kaie Seger Tallinnas lennuga Antalyasse 75 inimest. Nädala jooksul me sõime, jõime, puhkasime mere ääres ja basseini juures. Hotellist sai jalgsi randa aga mõnikord oli buss ees ja sõitsime tasuta hotelli bussiga randa. Tutvusime hotelli ümbrusega, käisime kohalikes poodides. Tantsisime ja käisime laevasõidul, kus saime ujuda, päevitada ja vahupidu nautida. Bussireis ja taksoga käisime Beleki ja Side linnas. Tegime pilte ja sisseoste. Igal õhtul tantsisime. Teised käisid veel kaiboistiilis mägedes, osalesid filmivõtetel ning paatidega kärestikus sõitmas. See nädal Türgis läks kiiresti. Kõht sai head paremat kuhjaga täis. Puhata ja tantsida oli tore. Samuti oli hea, et jäime terveks ja koroonasse ei haigestinud. Kui koju jõudsime, siis oli tunne, et väheks jäi ja tahaks veel puhata. Aitäh Kaie. Õe Tiiuga oli nii tore koos puhkusereisil olla, et läheks veel, kui võimalust on. Loodame ja unistame edasi.