11. märts 2011

Aitäh minu valijatele

6. märtsil käisin valimas. Kella poole 12 ajal peale ujumisvõistlusi, läksime koju, kutsusin oma vanema poja kaasa, kes on 18aastane ja viisin ta "oma käekõrval" esmakordselt valima. Poeg pidas mind küll segaseks, et autoga 2 maja kaugusele valimisjaoskonda sõitsime. Minu jaoks on hästi oluline see, et noored käiksid valimas ja teaksid, et see on oluline kodanikuks olemise õigus ja kohustus.
Nüüd on valimised on läbi ja mõtisklen siin, et meie sotsiaaldemokraatide jaoks edukamalt kui eelmistel kordadel. Hea on see, et riigikokku pääses ka meie 4 tublit naist. Eriti hea meel on mul Marianne Mikko ja Helmen Küti üle, sest olen nende naistega kohtunud ja tean, et nad on hästi asjalikud ja arukad naised. Puhkan siis välja ja võtan rahulikumalt. Üpris väsitav aeg oli aga õnneks on nüüd see läbi ja häältesaak kokku korjatud. Kui hommikul oli minu riigikogu valimiste saak sotside nimekirjas 377 all 108 häält, siis õhtuks oli see juba 1 võrra suurem. Lootsin peale kampaaniategemist oluliselt paremat saaki, kuid paraku piirdusin sellise tulemusega. Tegelikkuses pean rahul olema, sest 2007 oli häälte arv 52 ja nüüd siis topelt. Ajan ikka edasi oma asja ja esindan valijate ja enda huve. Eks minu lemmikud on töötud, madalapalgalised, puuetega inimesed ja eakad, lastega pered ka.

Õhtul läksin valimispeole. Südaööks koju ja siis ikka arvutisse tulemusi otsima. Hommik oli õhtust targem ja peame endid õnnestunuteks. Küll järgmisel korral Tallinna volikokku ka pääsen. Praegu tegutsen edasi Mustamäe halduskogus, komisjonides ja ühingutes ning igapäevaselt sotsiaaltöötajana Tallinna Puuetega Inimeste Kojas. Esmaspäeval võtsin vastu õnnitlusi meie Sotsiaaldemokraatliku Erakonna edust tundsid paljud rõõmu. Eriti need, kes meile oma hääled andsid. Poja kommenteeris, et kuidas ma nii palju, 109 häält sain, seda on tema arust nii uskumatult palju, sest pole mingi kõrge ametnik ja avaliku elu tegelane ka mitte. Tundub, et siiski olen, sest minust eespool on abilinnapea Eha Võrk, kes kogus 112 häält. Tema pööritas silmi ja ütles, et aru ta ei saa, kes olid need valijad, kes oma hääle mulle usaldasid. Nüüd olen rahul. Tean, et olen õigel teel ja jätkan oma rada... Ettepanekud, targad mõtted ja ideed on teretulnud. Aitäh.