5. jaanuar 2019

Meie reisiblogi: Autoga Portugali ja tagasi 15. osa. Prantsusmaa

15, päev, 23.06.2018
On jaanilaupäev, ärkame välja puhanuna. Öösel küll oli auto all mürgeldamist kuulata, sest julged jänesed jooksid ringi ja kolistasid auto all. See ajas naerma. Tere hommikust Prantsusmaalt, meil siin soe ja hommikul 18 c, päeval 23-27 c. Jaaniaeg... Telefonist näeme koduseid pilte, kus inimestel soojad riided seljas.  Pariisini on 608 km. Täna veel ei jõua sinna ja oleme teel. Mina olen rõõmus ja õnnelik, et sellesse linna jälle saame ja jätsime selle linna tagasi sõitmisel peatusena. Koduni on üle 3000 km. Peatuse teeme ühel puhkealal, kus on pikniku pidamiseks park ja sinna liigub päris palju peresid aega veetma. Tualetid on ka ja kui Arko on murelik, sest meeste invawcs ei põle tuli, siis ma soovitan minna naiste omasse, vaba õhk ja kes ikka pahaks paneb. Pärast avastame veel parklas ühe burgeriputka, kus tehakse kohapeal grilli peal liha ja kartuleid. Seal ka rekkamehi sööki ostmas, mõni ostab ainult pikasaia. Sööme aga portsionid on nii suured, et tassime burgerid ja kartulid autosse kaasa. Eks pärast näksime. Õhtupoolikul jõuame Orleansi linna. Tee peal näeme ees kuumaõhupalli kulgemas. Sellega tahaks ka reisida.
 Ilus linnake, kus jalutame. Peatume õhtul grillimaja juures. Kätte on jõudnud jaaniöö aga ei ole mujal seda õiget tunnet. Paneme autopagasiruumi teeküünla põlema, võtame lonksu veini ja jäägermeistrit enne magama jäämist. Pariisi on 35 km. Läbisõit 624 km.