14. märts 2010

Laupäev Tallink spas

Peale sõbrapäeva uisutamist leppisime sõbrannadega kokku, et kuu aja pärast läheme naistepäeva puhul välja. Plaane oli mitu jja kui Ulrika käis välja mõtte minna spasse, siis otsustasime Merlega koos, et hind rahakoti jaoks sobiv ja laupäeval läheme kolmekesi spasse. Laupäeval, 13. märtsil käisime Tallink Spa & Conference Hoteli spas, mis asub Sadama 11a. Sisekujundus oli uudistamist väärt, samuti olid lahedad kõik saunad. Meeldivaim oli see ümmarguse lauaga saun, mis meenutas türgi sauna. Ikka kolmekesi saunast sauna, siis basseinija mullivanni ja sealt taas sauna. Isegi välibasseinis käisime ära. Kuigi mul on taas kord köha, kurk haige ja nina tatine. 2 tundi spas kulges märkamatult. Päikesepaisteline ilm lausa kutsus jalutama. Läksime siis kesklinna poole, sõime lõunasööki Solarise Lido kohvikus. Uudistasime Apollos raamatuid ja läksime edasi Viru keskusesse. Sealt sain endale mõnusat kevadsaapad, millede jalga proovimisel kohe ei tahtnud neist loobuda. Ära ostsin need saapakesed, sest juba sügisel tahtsin osta aga lumi tuli maha ja talvesaapad olid kapist võtta.
Tore laupäev oli ja õhtul koju jõudsin alles peale kella 7.
Järgmisel korral tahame minna teatrisse või kinno. Eks näis mida mais ette võtame. Tore on koos lapsepõlve sõbrantsidega lobiseda ja koos olla naistepäeva nädalal koos naistega. Tavaliselt on ikka kiire, kodus ja tööl palju tegutsemist. Aga õhus oli tunda kevadet, linnukesed laulsid, lumi sulas jalge all.