Palju õnne ja olen ikka abiks teile nõu andma ja kogemusi, teadmisi vahendama. Siiani on koostöö Kariniga hästi sujunud ja oleme häid kogemusi vahetanud. Raepress teatab oma 13. veebruar 2012 uudisega järgmist:
Nõustamistelefon Abilaegas sai viieaastaseks
Tööpäeviti tegutsev puuetega inimeste nõustamistelefon Abilaegas on kujunenud nii puuetega inimestele igapäevaelu probleemides nõu andvaks teabeallikaks kui ka usaldusliiniks, kus pakutakse psühholoogilist nõustamist. Viis aastat tagasi alustas Hasartmängumaksunõukogu toetusel pilootprojekt, millest tänaseks on lisaks telefoninõustamisele arenenud ka virtuaalne tugisüsteem. Teenust rahastab Tallinna linn ning MTÜ Jumalalaegas.
Abilaeka telefoniliin 60 888 60 on avatud igal tööpäeval kella 9-12, lisaks saab vajalikku infot leida või küsimusi esitada veebikodus http://abilaegas.laegas.ee, e-posti teel: abilaegas@laegas.ee või Abilaeka Facebooki lehel. Abilaegas on eelkõige puuetega inimestele ja nende lähedastele igapäevaselt vajalik tugiteenus, kus antakse praktilist nõu puude astmetega ja rehabilitatsiooniga seonduvas, teavitatakse puude iseärasustest, erinevate toetuste taotlemisest, abivahenditest, tööhõivest, hariduse omandamisest, puuetega inimestega tegelevatest organisatsioonidest, rehabilitatsiooniasutustest ja muust. Abilaekale esitatud küsimused peegeldavad aktuaalseid teemasid, nii on erinevatel perioodidel teemaks olnud puudetoetuste hilinemine, tulumaksuvaba pension jm. Muutumatult püsivad päevakorras rehabilitatsiooniplaanidega seonduvad teemad, abivahendid, takso- ja parkimiskaart ja sõidusoodustused.
Abilaeka nõustaja Karin Leesmaa sõnul on masuajal tekkinud palju inimesi, kes otsivad rahalist abi. „Ilmselt Abilaeka nimi veidi eksitab ja siis kurjustatakse meiega,“ nendib ta, kuid lisab, et õnneks on Jumalalaeka all ka Riidelaegas, kus pakutakse tasuta või väga soodsat riideabi ja seda saab alternatiivina pakkuda või inimestele võlanõustamist soovitada. Abilaeka eestvedaja, MTÜ Jumalalaegas juhatuse liikme Janar Vaigu sõnul on ühingul tekkinud mõned mõtted teenuse tegevushaarde laiendamiseks, kuid see sõltub otseselt teiste projektide rakendumisest. „Ilmselt kaugemas tulevikus peaks Abilaegas olema laiapõhjalise sotsiaalalase info keskus kõikidele inimestele, nii telefoninõustamise kui täiusliku infoportaaliga,“ usub ta. Lisainfo: Janar Vaik, MTÜ Jumalalaegas juhatuse liige, tel 53 838 129, Kerti Kollom Seidelberg, Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiuamet, tel 645 7804.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Autoreis Kreekasse 6
16.mai 2024 Albaanias sajab ja väljas on hall. l 7.45 alustame sõitu Tiranasse. Palju autosid, vähe parkimiskohti. Inimesed jätavad autod i...
-
Tööraamatud ja tööstaaž. Sotsiaalkindlustusamet teatab, et pensionistaaž kujuneb sinu eluteel toimunud tegevustest, nagu õppimine, laste kas...
-
Minu puhkuse kolmanda nädala esimesed päevad möödusid marjakorjamisega. Olin Arko kodus Jõgevamaal, Levalas ja noppisin marju. kokku sain 3 ...
-
Nüüd on 2. silma operatsioonist möödas tervelt nädal. Kui nüüd algusest alata, siis eelmise aasta detsembris märkasin, et parem silm ei näe ...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar