Raepress teatab, et täna 18. juuni 2013 avati Tallinna Lastehaiglas kõnekeskus.
Äsja tööle rakendatud Tallinna Lastehaigla ja Kesklinna Lastepolikliiniku
ühine kõnekeskus lihtsustab tunduvalt laste registreerimist arsti vastuvõtule. Ühine kõnekeskus telefoninumbriga 697 7200 võimaldab lapsevanematel valida
Mustamäel ja kesklinnas asuvate eriarstide vastuvõttude vahel. „Uus süsteem on tunduvalt patsiendisõbralikum,“
avaldas abilinnapea, Tallinna Lastehaigla nõukogu juht Merike Martinson
heameelt. „Nüüd on registraatoril aega pühenduda patsiendile, sest samaaegselt
ei ole vaja tegeleda kohalolijate ja telefonil helistajatega.“
„Kogu registratuuride telefoniteenindus on nüüdsest kõnekeskuse töötajate
kanda,“ ütles Mari Aua, Tallinna Lastehaigla klienditeeninduse juhataja. „Teiseks uuenduseks on kaasaegne kõnehaldustarkvara, mis annab täpse
ülevaate kõnejärjekordadest ning aitab patsientide paremaks teenindamiseks
registratuuritöötajate arvu planeerida. Korraga mahub ootejärjekorda üheksa
inimest, kõned salvestatakse. Kahjuks on arstiaegade hulk siiski piiratud ning uute numbrite saabudes kuu
alguses on taas oodata pikemaid kõnejärjekordi. „Palume patsientidel liinile
pääsedes rahulikult oodata,“ rõhutas Aua. Endiselt saavad vanemad arstiaega kinni panna
ka lastehaigla ja kesklinna polikliiniku registratuuris.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar