3. aprill 2016

Kevadpühad Jõgevamaal

Suurel reedel sõitsime Tallinnast maale, Arko koju. Teekond oli u 200 km pikk. Põltsamaal käisime poes, nagu ikka. Vahel käime ka Jõgeval. Maale jõudes saime teada, et Peipsi järvel suured jäämäed. Kuna ma pole oma silmaga neid lähedalt näinud, siis otsustasime laupäeval koos Arko, Arko ema ja Toomasega Kodaveresse vaatama minna. Aga veel jõudsin ka kodu juures pajuoksi otsimas käia ja oh imet ma leidsingi puu üles. Andis teist ikka otsida, sest ma selline lühinägelik, et kaugelt ei tunne pajupuud ära ja Arko ei viitsinud minuga õue tulla. Põhjuseks ikka pori ja lumi ja pehme maa, mis tal rattad urrama võtab. Käisin üksinda. Tegin veel küpsise torti vaarikamoosiga. Veel jõudsime laupäeval Arko õe juubelile. Õde Agnes ootas meid Alatskivi lossis ja oli ikka ilus  loss küll. Sellest mõni teine kord üritan blogisse kirjutada ja pilte lisada.
Jäämäed olid kaldast suhteliselt kaugel aga kui ei saanud ühelt poolt surnuaeda, siis sai teiselt poolt. Arko jäi autosse aga teised jalutasaid järve äärde. Kuna mina olin kuulnud ja lugenud, et Peipsi jääle minek on keelatud, siis ma olin üllatanud,  et nii paljud inimesed sinna läksid. Ei hakka mina oma eluga mängima. Pilte tegin kaldalt ja hiljem vaatasin internetist teiste pilte. Meri oli veel jääs aga ilm oli soe ja isegi 10 kraadini tõusis ja veel tuulevaikne ilm. Rahvast oli päris palju aga kiriku torni kukk tuulelipuna oli iludus ise.