3. detsember 2011

Head puuetega inimeste päeva!

Täna see päev ongi ja tähistatakse seda juba 1992.aastast. Sel aastal sattud see 3.detsember nädalalavahetusele aga sellegipoolest sattus tänasesse päeva mitu üritust. Hommikul läksin Tondile Põhja-Eesti Pimedate Ühingusse üldkoosolekule. Kuulasin mida koosoleku korraldajad rääkisid selle ja järgmise aasta tegevustest. Kinnitati 2012. aasta tegevuskava ja eelarve. Selgitati erinevaid plaane, tegevusi ja nagu alati tahtsin ka küsida kodulehe, eelarve koostamise arvestuslike näitajate kohta. Oaliselt sain vastused, kuid mitte selliseid, mis mulle oleksid asja paremaks, selgemaks teinud. Kohale oli pea 600 ühingu liikmest tulnud 30 ja lisaks 3 volitust. Eks nüüd siis ootame selle aasta jõulutunnelit ja rahastust tegevustele, projektidele.Pärast läksime Laagri Rimiga tutvust otsima. Ilus maja, kuid liikumiseks sees on üsna vähe ruumi, sooduspakkumistega kaubalused on riiulite vahel ja rahvast päris palju. Sõitsime Nõmmel autoga ja jõudsime koju.

Kella 16ks olin kutsutud Estonia talveaeda Põhja-Eesti Neeruhaigete Seltsi 15. aastapäeva vastuvõtule. Talveaed on kena ja hubane oma pidulikkuses, esinesid juhatuse esimees Igor Maide, arstid ja üritust juhtis juhatuse esimees Ester Kukkur. Vaatamata lumeta jõulukuule oli siiski palju inimesi tulemata jätnud. Tort ja suupisted olid maitsmad, samuti oli kena Uku Suviste ja Birgit Õigemeele muusikaline etteaste. Aitäh sellise puuetega inimeste päeva eest sellel aastal, mis oli kenasti korraldatud.