16. juuli 2014

FB blogimise 4. päev - linnast välja.

Täna on kiirblogimise 4. päev ja ma olen väsinud. Elu on kirg ja elu on lill.
Muretsemine väsitabki aga tulemus on hea - mõni meist võtab rohtusi ja lootust on, et paraneb ja saab terveks. Palavik on sama kõrge kui eile õhtul aga nii palju ma talle närvidele käisin ja kohati isegi ähvardasin ja hirmutasin, et hommikul vara toimus arstidele helistamine. Tulemus, et üks õde on puhkusel, perearst puhkusel aga pereõde konsulteeris ja lubas tagasi helistada. Helistaski ja oh imet kutsuti kohe Merelahesse vastuvõtule, lisaks analüüsid, ravijutt ja ravimid. Sel ajal, kui mina tööl olin, sai kõik Arkol tehtud ja nii ta mulle aknale koputas ja mulle tööle külla tuli. Tööpäev möödus kiiresti koos lõunapausiga ja peale tööd me kohtusime Tiiuga Sikupilli Prismas, kust toidukraami koos lisadega kaasa ostsime. Tiiu 2 käuga ja mina Arkoga koos kolmanda käruga. Tiiu Kristjan on nii pikaajalise ürituste organiseerimise kogemusega, et andis kohe alguses meile poenimekirja. Meie panustasime massile, st ladusime kärusse palju piima, üle 20 kg arbuuse, tomateid, kurke jne. Siis sõitsime Tõrvaaugu tallu kaupa viima. Tervitasime Tõrvaaugu kuningas Hans (nii me ta kord laagris ristisime) Arbi ehk peremeest ja pildistasin kadedusega meie ujumisjärve. Tee peal tegime Lagedi jaamajuures moonidest pilte. Vahepeal tibas vihma ja oli nii pilvi kui vikerkaart näha.Laulsin Arkole homseks sünnipäevaks ette pardikest ja mooniõit ning kinkisin pika-pika varrega mooniõie, millega kaunistasin auto armatuurlauda. Oli kena õhtu ja viisime Tiiu koju ja siis jõudsime ka ise koju enne pimedat. Tänase teatepulga soovin anda mõnele meesterahvale, kelleks on oh üllatus, üllatus - Toomas Kukli. Palun blogi siis, kui vähegi võimalik 5 järgneval päeval oma tegemistest. Homme jälle uus päev aga seniks head ööd, head ööd.