16. juuli 2014

Teatepulga üleandmise 3. päev

Oma kiirblogimise 3. päeva alustan teatepulga edasiandmisega ja selle saab preemiaks Silvia Janovski, sest tundsid huvi kuidas neid inimesi valitakse. Nii lihtne see on ja nüüd saad 5 päeval ise kirjutada oma elust, tegemistest või lihtsalt mõtetest ja igal päeval pulka järgnevatele edasi anda. Polegi vajagi pikalt oma päevadest kirjutada. Teisipäeva hommikul ootasin bussi ja minuga koos ootas veel üks meesterahvas. Eile oli meid 4 naist ja bussis isegi vabu istekohti. Bussijuht sõitis normaalselt ja kui Haabersti ringilt üle sõitsime, siis oli 2 politseibussi ka liiklust rahustamas. Paljud kardab seda ringi aga meie jaoks on see nii igapäevane kodutee osa, et pole probleemi ja nii me päris libedalt läbimegi. Kesklinnas on palju suuremad ummikud, sest meil on trammitee parendus ja liiklus häiritud. Tööpäev oli kiire ja töine ning käis kohal 9 inimest. Tööd tegin üksinda ning vastasin kirjadele postipoisi programmis ning väljastasin taksokaarte ja muud tegin ka. Arko tuli ja tuututas 10 minutit enne tööpäeva lõppu akna taga ja viis mu otsejoones koju. Arko tundus eriliselt kuum ja kehatermomeeter näitas 38,4 C. Ei ole lahe, sest liikumispuudega inimeste laager vajab korraldamist ja Tõrvaaugu vahet sõitmist ning vahele jääb ka tema sünnipäev. Õhtul tegin süüa ja kutsusin poja Rene sääske püüdma ja kätte ta selle abivahendiga sai. Meil sellised suured soosääsed nagu kiilid ja mina ei ole sõber putukatega, eriti ämblikutega. Jalgrattaga sõita ei viitsinud ning olen lihtsalt Arkole seltsidaamiks ja loen raamatut, mis selle ajaloolise teemaga kattub. Positiivne on see, et liiklusmärk oli jälle korda tehtud ja post oli püsti aetud.