21. juuni 2012

Käisime suvekoolis Varemurrus

Tallinna Puuetega Inimeste Koja 2012 aasta suvekool toimus 8.- 9. juunil 2012 Varemurru Puhkekeskuses (www.varemurru.ee) .Suvekooli eesmärk oli tõsta TPIK liikmesühingute esindajate suutlikkust paremini juhtida liikmesühingute tegevust ja see eesmärk sai täidetud.Saime targemaks ja koolitatud suhtlemiseks meediaga. Lektoriks on Lauri Hussar, kes ennast enne suvekooli tutvustas järgmiselt: "Lõviosa rohkem kui 10. aasta pikkusest ajakirjanikukarjäärist olen ma töötanud televisioonis. Hariduselt olen teoloog, aga 1998. aastal viis elu mind TV3 uudistetoimetusse ja nii sai minust esmalt reporter, siis toimetaja ja viimaks ka uudiste peatoimetaja. Viimased viis aastat on tulnud meediapõldu künda saatejuhi ja toimetajana Vikerraadios. Rahva teenrite saates astusin esimest korda üles 28. aprillil 2007 aastal, veel teen Vikerraadios saateid Uudis+ ning Reporteritund."

Päris sisukas koolituspäev oli, saime häid soovitusi, vaatasime filmiklippe ja kuulasime tõsiste ja tarkade nägudega. Toit maitses hästi ja ümbruskond oli kaunis. Peale koolitust jõudsime isegi lipsata mere äärde ja õhtul ootas meid mõnusalt kuum saun. Juttu jätkus kauemaks aga mina vedasin ennast peale südaööd voodisse. Teisel päeval oli meil TPIK üldkoosolek, kus kinnitasime 2011.aasta aruanded ja kiitsime heaks juhatuse ja koja tegevuse. Ja nii see suvekool mööda saigi. Ise oleks rohkem tahtnud olla ja oli neidki, kes arvasid, et teisel päeval oleks võinud olla ühine ekskursioon või koos istumine kuni õhtuni. Sääsed said söödetud ja kopsud värske õhuga täidetud. Väheks jäi aga need parimad hetked said pildile minu, Tiiu ja Arko abiga. Pilte näeb siit.