24. juuni 2014

Jaaniaja tuled, käigud ja õied Jõgevamaalt

Tere. Ma ei saa mitte kuidagi moodi ilma lillepiltideta. Lisaks ka kaunid looduse pildid. See on parem osa jaanidest, kui et mitte öelda, et vihm on paha ja külma ilmaga ei saa väljas kaua istuda. Panin enne jaanilaupäeva maale minnes isegi päevitusriided kotti. Nüüd neid vaadates hakkavad külmavärinad jooksma, ujuma minemisest ma ei räägigi. Aga pole halba heata ja nii sõidutas Arko mind ringi ja jõudsime päris palju näha, jutustada, surnuaeda, tuuliku juurde ja sõime hea paremat. Oli suitsulatikat, siiakala, saslõkki ja grillliha (ka mina ise tegin sel korral lõket ja valvasin liha), õlut ja mahla, lisaks stritslit ning Jõgevamaa maasikaid. Maitses hästi ning öösel magama minnes pugesin maamehele kaissu ning rabasin peale 2 vatitekki. Seltskond oli tore ja taas mõnusad mälestused ja ilma pärast ei lase tujul rikkuda. Sääski söötsin ka ja jaaniöösel sõitsin kaine autojuhiga ringi. Vaatasime jaanitulesid ning imetlesime udu, mida jagus igale poole. Imeline jaaniöö.

Teel Tallinna pidasime ka väikese pikniku metsateel ning sõime juustusaia ja Tartu limonaadi.