10. juuni 2014

Käisime jälle linetantsu festivalil Pärnus

Nii tore, nii tore üritus oli. Linetantsufestivalil Pärnus juba 11. aastat! Ja kõik need aastad koos oma lapsepõlvesõbranna Ulrikaga. Temaga on alati hea, saab naerda ja nutta ja kurta ja rõõmustada. Oleme nii sarnased, et meid aetakse vahel segamini ja teine kord peetakse õdedeks. Sellised kaks sõbrannat on minu elus väga erilised ja tähtsad inimesed. Juba aastaid.
See kord oli ka hästi tore seltskond ja lahe aga minu jaoks jäi lühikeseks, sest suvepäevad tulid vahele. Ööbisime Villa Artises ja sõime Steffanis pizzat. Aitäh kallis Kaie Seger! Selle üritusega algab suvi. Pärnu suvi. Tänan Arkot toomise ja viimise eest, sest muidu poleks ma igale poole jõudnud. Kui algusaastatel vaatasime suud ammuli kuidas teised tantsisid ja ise oskasime vaid mõnda tantsu, siis järgnevatel aastatel kiskus suu muigele, sest alati on uusi tulijaid, kes pusivad tantsusamme. Teised tantsijad on sõbralikud ja seda koperdamist pahaks ei pane. Paljudel tantsudel on restardid ja nii igatsesin minagi oma ajule restarti, et meenuksid tantsusammud, sest muusika meenus, kuid paar kuud seljavalu tõttu tantsusaalist eemal olemist olid ajust tantsusammud kustutanud. Õnneks oli ka selliseid tantse, mida mäletasin või mis meenusid. Oma seljale ma viga ei teinud ja pigem istusin rohkem pingil, kui tantsisin. Sel aastal oli siis linetantsufestival teisiti minu jaoks aga ikka oli tore vaadata teisi tantsijaid, kuulata bändi ja vaadata esinejaid ja Kaiet, kes on ikka supper heas vormis ja parimtantsuõpetaja. Eks kohtume juba tantuspeo peaproovil. Pilte eriti ei teinud aga mingid mälestused ikka jäid. Pärnu ranna jätsime ka kehva ilma tõttu vahele aga küll sinna ka minna veel jõuab. Sest suvi kestab veel ja puhkusele on lootust saada alles juuli teises pooles.