4. juuni 2014

Peipsi rannal autot tankimas

Autot käisime tankimas Mustvees, sest ega siis maainimestel sellist luksust pole, et poe taga bensiinijaam oleks. Sõitsime tanklasse ja sohver ütles, et tangi auto ära ja kindlasti ikka bensiini. Läksin tankasse sisse mööda suurt ja järsku 4astmelist treppi ning sain asja selgeks, et enne maksa ja siis tangi. Mõeldud tehtud aga nuputamist oli, et kui palju sinna 50 l paaki mahub. Küsisin 40 liitrit ja siis Arkole sealset tankimise korraldust rääkides selgub tõsiasi, et kas ikka nii palju sinna paaki üldse mahub. Tankimisel kohe järjekord ja maamehed käivad kohe kanistritesse kütust valamas ning õige ta on, sest seda teab iga mees, kui palju mahutab see tema kanister. Peale tankimist läksime Peipsi randa ja jalutasime seal, sõime vahvlijäätist ning tegime pilte kollaseraami sees, taeva taustal, mere kohal, sest see pildiraam on nii kõrgel künka otsas, kuhu Arko ligi ei pääsenud. See eest sain mina turnida ja oma pikad jalad letti lüüa. Ilus oled Eestimaa. Kui rannailma pole, siis tuleb leppida järve ja pilvede iluga. Muidugi soovin tervitada ja tänada Arkot, kes minust pilte tegi.