3. oktoober 2015

Kala- ja sibularestoranis praadi nautimas

Oleme paaril korral tahtnud minna Kolkja kala- ja sibularestorani, kuid siiani pole see õnnestunud. Sel korral, septembri alguses, ei plaaninud minna aga kohale me jõudsime ja uksest sissegi saime. Käisin esmalt maad uurimas, et kas vabu laudu on ja ikka külalisi sööma oodatakse. Ratastooliga pääses sisse ja nii me siisparkisime auto ära ja kalarestorani läksime. Istusime lauda, uurisime samovari ja tellisime söögi ära.Valisime tsaari kalaroa ja vett ja spritet. Teenindus oli meeldiv ja maksmine toimus sularahas. Toit toodi lauda ja see maitses hea. Kujundus oli omapärane ning rahvast tuli juurde. Kui kõhud täis, siis uudistasime riiete väljapanekut. Kui soovisime autoga ära sõita, siis selgus, et vahepeal oli saabunud bussitäis inimesi Kihnust. Saarelt tulnud reisijad oli bussijuht toonud otse väravasse ja sulgenud väljasõidu tee. Inimeste vahel sõites saime teisest teeotsast välja sõita ja minna sibulat otsima. Soovitan teistelgi minna seda kogemust nautima sinna Peipsi järve äärde Kolkjasse. Rahvast liigub ja üsna populaarne paik on oma eripära, kommete ja sisekujunduse tõttu. Hinnad just kõige odavamad pole aga ääremaal ongi vajalik kohalikku kultuuri ja ajalugu müüa.