5. aprill 2011

Õhus on kevadet näha ja tunda

Täna oli siis meil Arkoga selle kevade esimene pikem jalutuskäik. Natuke peale sunnitud see oli, sest pori oli maas ja klaasikillud ja see saast koos veel sulamata lumega, mis nüüd ilmutab ennast lume alt. Peale sunnitud sellepärast, et ei osanud vaba 1,5 tunniga midagi muud peale hakata. Poodidesse ei viitsinud minna, käisime vaid Experdist ja ostsin homsele sünnipäevalapsele soovitud kingituse. Mida ostsin siin ei kirjuta, sest muidu kaob üllatusmoment. Arko viis auto klaasivahetusse ja nii me seda vaba aega siis sisustasime. Kutsusin teda Vilde teele Peetri Pizzasse. Lubasin pitsa välja teha, sest minu pidude ajal see autorüüstamine ju teoks sai. Pizzabaari ees oli 2-astmeline trepp aga sealt pääsesime päris kenasti sisse, eks on ka kogemust.

Olime kella 16 ajal ainsad külastad. Pitsa valmimiseni vaatasime läbi akna ümbrust, kuni sisenes 3 üksikut meest ja iga mees asus peagi oma pitsat nosima. Kõht täis läksime pisikese ringiga Akadeemia tee ja Kadaka tee kaudu autole järele. Nii ilus ja läikiv aknaklaas oli, töö kiire ja teenindus korralik. Seejärel läksime Haabersti Rimisse ja avastasime Harku järve ääres, et Tallinn uputab, eriti sõiduteel, kus seisis ka paakauto, mis seda vett asus imema. Rimis otsustasime kleepsude alusel oma saunalinad ning vannitarvikud välja osta ja valisime veel kingitusi ning nartsissipoti homsele sünnipäevalapsele. Nüüd loodame, et pätid meie Volkswagenit enam ei külasta, sest autosalongis enam midagi väärtuslikku lihtsalt ei ole. Õues on nii mõnusalt soe ja tahaks kohe metsa jalutama minna. Eks varsti saab, sest nädalavahetuseks on plaanid tehtud. Sõidame lõunasse puhkama.