18. aprill 2009

Lumine laupäev

Täna ärkasin vara...
Täpsemalt kell 4.40. Eile ilmateadet kuulates oli uudistes, et lumi tuleb, tuligi, kuigi nüüd on ta juba ära sulanud. Vaid köögiakna all on veel märgata.
Siis veel lund maas ei olnud aga tänavad olid pimedad. Uskumatu mis ajal me ikka pealinnas elame. Tallinna Linnavalitsus reklaamib ennast kui Eesti riigi pealinna.
Ja mis turvalisusest siin rääkida, kui tänavad on kottpimedad ja tänavasilte ja majanumbreid peab taskulambiga otsima. Ega muidu ei usu, kui näinud pole. Hommikul on küll liklus Mustamäel hõre, kuid masendav on see pimendamine. Meil on Tammsaare teel korteriühistu, kus kõike tehakse nii nagu peab, st seadus ette näeb. Telliti siis majaotsa seinale lisa valgustus tänavavalgustuslambi näol, et maja nr ja naabrivalve silt näha oleks. Nüüd pimendamise ajal valitseb seal pool maja otsas pimedus. Õnneks on trepikodade uste ees lambid, mis võimaldavad võtit lukuauku ilma kobamata pista.

Nüüd siis varajase ärkamise põhjustest. Mõni meist võitis 2-nädalase preemiareisi Saksamaale. Elame Euroopa Liidus ja vähemalt reisimise suhtes on sellel tõelised plussid. Kui nüüd täpsem olla, siis tegu on itimeeste koolipraktikaga Münheni linnakeses. Sinna viib lennuk ja kui lennukogemust pole, siis ikka ajab see reisiärevus une pealt ja kui teine kõrval keerutab ja unetusega võitleb, siis ei saa isegi päris hästi magada. Arko lendas soojale ja vihmasele maale nagu teatas mulle tagasisaadetud SMS. Lisaks esmamuljetest, et kõrvad lukus ja vihmane...

Leppisime kokku, et vahetame muljeid blogides. See juu nüüdse aja populaaresim vaba ajakirjandus, millest saavad osa ka sõbrad ja tuttavad. Kaua sa ikka ühtedest ja samadest kirjadest copy-paste viitsid teha. Kindlast jäävad mingid asjad ka inimese enda teada ja neid päevikutesse ei postitata. Aga arvan, et paljudel on huvitav kuulata, kuidas meie lennujaamades käib korraga 3 ratastoolis inimese teenindamine ja loodan, et kõik sujub planeeritult. Vedisin siis Arko reisikoti bussi ja soovisin head reisi! Tühi on tuba, kui inimene on ära... Nüüd siis jääb ainult üle oodata, tagasitulekut, muljeid, msni, smsse, blogimist.

Ise kobisin tuppa sooja teki alla ja põõnasin kaua, häbenemata ja siis lugesin voodis raamatut ja ajasin ennast kohvi keetma alles peale 11. Omlett tuli singi ja sibulaga hea ja oma tehtud hiinakapsasalat majoneesiga maitses hästi.