21. veebruar 2010

Palju õnne Mella!

Täna siis õige päev ja sellist lumesadu ja pinnatuisku kui sel nädalavahetusel ei mäleta mina ammu. Õnne Meelis ja ole ikka rõõmsameelne ja ära pintsli nurka viska. Tõuse ja sära - selleks tõime sulle sinimustvalge lipu, et ikka olümpialainel püsiksid. Eile siis sõitisme Meelisele sünnipäevale Kaiu. Arko pani gps koordinaadid sisse (hiljem selgus, et vigaselt) ja muudkui sõitsime aga siis suunas see gps meid paremale ja seal olid lehmad välja toodud konte sirutama. Tee oli kohati täiega kinni tuisanud. Siis teatas tark aparaat, et oleme jõudnud sihtkohta ja olimegi, ees paistsid lehmalaudad. Pöörasime paremale ja sõitsime edasi, siis helistasime Mellale ja olime mööda sõitnud, siis pöörasime ümber ja sõitsime tagasi. Vahepeal helistaisme Mellalae ja rääkisime emaga, et kus me ikka oleme ja et 2 neljakordset maja paistavad ja siis nägin madalat pikka maja, millel oli kaldtee. Selgus, et on Kaiu hooldekodu. No jahh eks sotsiaaltöötaja leiab ikka sotsiaalsed objektid üles. Sõitisme jälle ringi ja lõpuks leidsime selle bussipeatuse ja sõitsime, helistasin uuesti üle, et kus need postkastid siis on, kuid siis jättis Arko Opeli seisma teeveerde. Aga ohh häda auto hakkas vajuma ja kaldus kahe rattaga tee äärde, me olime kinni. Läksin kaevama, sest labidas on meil alati kaasas. Siis proovis Arko veel tagurpidi ja edaspidi sõita aga ei miskit, kisub aga paremale. Peatasime autod kinni, esimesest väikebussist astus välja mees ja kohe suud pruukima, et mis mees see on, kes istub roolis ja naine kaevab lund. Eks ma siis ütlesin talle, et mees roolis, ratastoolis ja abi vaja. Nad kohe viskasid köie Opelile konksu taha ja üritasime autot teele saada. Ei õnnestunud. Siis tuli jahimeeste punane jeep ja nad said meid teele. Aega läks aga me jõudsime pärale. Meelis oli rõõmus ja ema Aimegi ütles, et nii pole veel neile tuldud. No kui korra käidud ega siis meelde jää. Talvel juu kõik valge ja ilus tali igal pool. Sünnipäeval käidud ja kodutee läks suhteliselt kiirelt. Autos kõrvalistujana oli päris kena tuisku jälgida. Kodus olla on ikka hea, soe ja mõnus, vaadata olümpiat.