14. august 2011

Lihtsalt ühest pühapäevast

Tänast pühapäeva hommikut alustasime kella 10se ujumisega Arcticu spordiklubis. Päris mõnus oli üle pika aja basseinis ujuda ning pärast seda Stroomi rannas koos Arkoga jalutada ja jäätist süüa. Hiljem läksime töö juurde ja viisime reklaamplagud ära. Siis läksime poodi ja Arko ütles, et hakkame koputama. Talle teeb hirmsasti nalja, kui mina arbuusi valin. Ostsime Sõpruse Rimist ligi 6,5 kilose arbuusi, mis oli väga magus ja mahlakas. Polnudki sel suvel veel arbuusiga maiustanud ja see oli tõepoolest hea, küpsenud. Sellest tundis isegi Imre rõõmu. Õhtul käisin jalgrattaga Mustamäel sõitmas ja see on mõnus pisike ja tasuta treening, kui juba jalgratas, kiiver, jalgrattakell ja led-tuled olemas on.

Puhkus läbi ja homme tööle. Saab jälle vanasse rutiini sisse elada aga tegelikkuses on puhanunua tore jälle kord tööle minna. Hea, et on kuhu minna ja tore teada, et on inimesi, kes seda juba pikisilmi ootavad. Mina olen igatahes homme kella 10st Tallinna Puuetega Inimeste Kojas olemas. Tulge, ma ootan teid või kirjutaga või helistage.