Ega
siis uudishimu pole patt. Ju nii arvas Arko, kes oma koju lasi tulla tolmuimejamehel,
et saada teada kuidas see õige koduuksemüük ja esitlus toimub. Kui peremees
aega kokku leppis, sest telefonis kinnitati talle, et just tema on see õnnelik
1:1000st, kes väljavalituks osutus. Reklaamimise kinnituseks sai ta teada
telefoni teel pakkujalt, et mingit kohustust ostmiseks ei kaasne. Leppis kokku
ja nii see tolmuimejamees täna meile pidi saabuma täpselt kell 17. Hommikul
peale kella 9t helistati ja tuletati meelde, et esitlus toimub ja paluti
müügimeest mitte ukse taha jätta ja koju sisse lasta. Arko siis täpsustas üle,
et me tuleme töölt otse koju ja ootame tolmuimejameest kella 17 - 17.40, sest
siis on meil vaja lahkuda, et koosolekul osaleda. Müügimeest polnud kell 17 ja
ta saabus koos suure toote esitluskotiga meile 17.15 ja vabandas, et meie
juurde sõitmiseks kulus aega. Lasime sisse ja küsimise peale tõin välja oma
Elektroluxi kodumasina, mis töö korras ja teenib meid hästi. Noorem poeg oli
kodu koristanud, vaid tund varem. Kuulsime siis, et kodus tekib ikka tolmu, mis
on kahjulik. Nägime ka seda imetolmuimejat, mis kõike teeb. Ta küsis ka kus
meil suur vaip on aga meie peres pole seda võtta, sest on 1 diivanilaua suurune
vaip ja rohkemaks pole vajadust. Muidu hakkab veel ratastoolis ringi liikumist
segama. Saime näha siis, kuidas imemasin paketi vahedest ja selle seest tolmu
imeb. Seejärel tundsime piinlikkust oma tolmuse diivanvoodi ja padja pärast.
Kui kell näitas 17:38 teatasin mina, et meil on vaja ära minna. Müügimees
solvus, sest ta oli oma müügijutuga alguses. Nõudlik hääl teatas, et eelmise
kliendi juures oli tal üle 3 tunni läinud ja miks meie siis teda kutsusime, kui
ei soovi osta seda toodet, mille hind kirjutati paberile 2280 ja lisaks see
lestadepüüdja üle 1600. Ja see polnud veel kõik, sest 70 % kasutusvõimalusi oli meil kuulmata, lisaks pakuti järelmaksuvõimalust ja 3aastast garantiid. Me oskame öelda "ei!" emotsionaalsetele ostudele ja teatasime, et me ei soovi
ostu sooritada, sest puudub vajadus sellise kalli kodumasina soetamiseks.
Viimane püüdlus meid ostu sooritama veenmiseks oli meie magamistuppa tungimise
soov, et otsida meie voodist tolmulesti. Miks ma pean teda oma magamistuppa laskma, kui sellist kokkuleppet ei onud. Ma ütlesin, et minule pole vaja seda
tõestada, et me oleme teadlikud nii olmetolmust, kui ka igasugustest
lestalistest. Toluimejamees solvus, pakkis kiiresti kokku oma tolmuimeja,
jättes põrandale paberilehe koos tolmurõngastega ja määrdunud diivanipadja,
millele ta tolmu peale raputas. Küsis esitluse käigus korduvalt, et kes hakkab
selle masinaga töötama ja ma vastasin, et meil koristavad tolmuimejaga lapsed
ja mina kasutan moppi ja harja kühvlit. Nii sain ma teada, et temal on kahju
esitluse poolikuks jäämise eest, kulutatud transpordile ja meie ei ostnudki. Lihtsalt liiga agressiivne müük. Kui ei, siis ei. Ja peremees sai suure kogemuse ja müügiesitluse võrra
targemaks. Edu müügimeestele.
Rohkem infot jaga tarbijakaitse
siit.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar