3. juuni 2018

Meie reisiblogi: kõik teed viivad Rooma ja Arkoga Arco linna. Berlin 3

5.juuli 2017, reisi 3. päev.
Kl 7.30 asjad kokku ja teele. Berliinini on 59 km. Täna on loomaaia päev. Läheme pandasid otsima nagu sai uudistest loetud. Ostame piletid nii loomaaeda kui ka akvaariumi. Kui muidu oleks ühispilet kokku 42 eurot, siis me tahame osta puuetega inimestele sooduspiletid, et Arko ratastoolis ja mina tema saatja ja piletid kokku lähevad maksma 26,50 eurot. Vaatame loomad ära ja käime akvaariumis, kuid millegi pärast saabub aina rohkem kohale turvateenistust ja politseid. Viskasime Arkoga nalja, t äkki on mingi loom välja pääsenud ja toimub loomapäästmise aktsioon. Liigume kassast kaasa antud plaani järgi, kuid osad loomad jäävad nägemata, sest oh üllatust ja ebaõnne, kuid selgub, et just täna on see suur päev, kus targad ja tähtsad ja kuulsad saabuvad pandaala avama. Mängib hiina ja aasia pärane muusika, väljas on hiina laternad kaunistustena ja õhus tiirutavad helikopterid. Nii jäävad kaelkirjakud, lõvid ja pandad meil nägemata. Aga ei kurvasta, sest oleme selles loomaaias ka varem käinud ja akvaariumi osa oli huvitav. Arko lohutab pärast, et oleks seda teadnus, siis oleksime võinud tagasiteel tulla loomaaeda. Sööme lõunat kohapeal. Berliini loomaaed on hästi lahe ja huvitav, seal on tegevust lastele ja loomade puurid ja aiad on huvitavalt sisustatud. Põnev oli veemaailmas käia ja lisaks akvaariumi kaladele ka pingviine, ämblikuid ja konnasid näha. Maja on ligipääsetav, lift sõidab 3 korrusel ja isegi korruste vahel on peatused 2a korrusel. Kui loomaaiast väljusime, siis oli palju turvamehi ja kogu see ala oli ümber piiratud. Ikkagi Angela Merker käis kohal. Seal olid ka mingid protesteerijad, kuid läksime kiiresti autosse. PÄrast tegime autoga linnaekskursiooni ja vaatasime Berliini uusi ja vanu maju, sh kõrghooneid. Sattusime ummikutesse ja kuna parkida polnud kuhugi, siis asusime Leipzigi poole teele ja ööbime autohoovis. Läbisõit 214 km.