8. august 2010

Eile jõudsime Paldiskisse

Puhkus on selline lahe aeg, kus saab ringi uitada ja niisama seigelda. Peale Kloogaranda sõitsime Paldiskisse. Vaatasime kalamehi ja heitsime pilgu minevikku. Tundub nagu seal mail aeg seisaks... Hooned on lagunenud ja majad vanad nagu siis, kui NL väed lahkusid. Majaks on ka sama ja vaateplatvorm on ammune. Aga ilus on. Leidsin lillekesi ja kalamehe paate, mida pildistada, samuti tuuletallajaid-tiivikuid-tuulegeneraatoreid. Üritasin mere ääres päikest võtta aga see ei õnnestunud, sest päike kadus sudu sisse. Samas on ka uut - raudteejaam on eurostandardite järgi ümber ehitatud. Sadam ja tollilaod on muljet avaldavalt suured ja pikad. Tasub minna Paldiskit avastama. Paar poodi, koolimaja jmt hooned olid ka olemas. Rahvast liikus vähe ringi. Üks keset teed hulkuv kohalik härrasmees, kes ise ka ei suutnud otsustada kas sõita tee ääres. pöörata vasakule või jätkata teekonda otse. Turiste jagus mõnede autodega majaka juurde vaadet imetlema. Tuul oli mõnus ja elu ilus.