31. august 2010

Keskkonnakomisjoni liikmed kohtusid MUPOga 26.08.2010

26.augustil kohtusid Tallinna Munitsipaalpolitsei Ameti esindajad Mustamäe halduskogu keskkonnakomisjoni liikmetega. Mina, Tiia Tiik, koos Gerd Tarandi ja linnaametnikega tegime väljasõiduistungi probleemsetesse kohtadesse Mustamäel. Väljasõiduistung algas kell 16.00 Mustamäe LOV-i eest.

Esmalt külastasime Szolnoki turgu ja vaatasime sealset olukordi ning 2-päeva taguse tulekahju koristamist, siis sõitsime autoga uurima olukorda põlenud ja lagunevates ärihoonetes Ehitajate teel 2. Kohapeal selgus, et ettekitrjutused ja trahvid on mõjunud, sest aknaaugud olid tahvlitega kinni löödud aga ohtlik oli siiski maja ümbruses liigelda, kust avastasime lahtise augu-kaevu, millele rohu sees võib sisse komistada.

Kolmanda objektina läksime kirja teel saabunud ebaseaduslikku reklaami vaatama Ehitajate tee 74 maja juurde ja leidsime reklaami 6.korruse rõdu välisküljelt. Vaatlemisel selgus, et 9kordses korterelamus olid lõpusirgele jõudmas ehitustööd ja tellingudki olid maja ees. Viimaseks jäi Sütiste tee 32 maja juurde graffitit vaatama. Tegin pilti mobiiliga ja nüüd on need ka siin. Kurb on see, et need joonistused pole ainsad ja neid leidub Mustamäel nagu mujalgi Tallinnas igal pool. Leidsime, et linnaosades on suhtumine erinev ja kui analinnas on graffiti, siis see riivab rohkem silma kui korterelamutes. Ilu see pole ja selle kõrvaldamiseks on vaja taaskord tööd teha.

Heakord Mustamäel on minu arvate parem, kui eelnevatel aastatel ja olukord kontrolli on üldiselt kontrolli all. Jutust selgus, et nad kontrollivad ka invaparkimiskohtadele valesti parkimist, koerte ja kasside pidamist ning prahi ja prügimajanduse probleemidega. MUPO teeb tööd ja tundub, et tööd talle jätkub.

Kontakt Mustamäel munitsipaalpolitsei kohta:

Inspektorid tel 645 7518
Väljakutsed patrullile tel. 14410
e-mail: mupo@tallinnlv.ee
Rohkem infot Munitsipaalpolitsei Ameti kodulehelt.