26. september 2010

Sõbranna Ulrika sünnipäeval

Nii see on, et sügisel on meil sünnipäevasid pea igas kuus. Täna siis on see tähtis päev Ulrikal. Kaalud ju kaaluvad pikalt ja nii juhtski, et minu hiilgav idee sai teoks. Aga minu teine sõbranna Merle hüppas alt ja tegeles venna lapse hoidmisega. Leppisime juba varakult kokku, et lähme teeme piknikku ja korjame seeni. Olen ju mina see eriline seenefänn ja kohe tahtsin seda selle aasta viimast võimalust metsaminekuks ära kasutada. Hommikul siis läksime varakult 10-ks ujumistrenni, siis tagasi koju kalasuppi keetma. Telefoni teel saime kokkulepitud, et peale 14 lähme Lasnamäel ja võtame Ulrika ja tema mehe kaasa. Tee pealt võtsin kaasa roosid sünnipäevalapsele, kaardi ja ülltuskingitusena sinise ämbri, sest nii vanal inimesel peab ju üks korralik ämber nurgas olema, millega kolistada või siis pähe panna. Itsistasin, kui kingitust üle andsin ja selgus, et Ultsal polegi kodus plastmassämbrit! Super lahe kingitus siis, mis kohe ka kastutsse läks. Autos arutasime, et millal nende pere viimati seenel käis. Imestusega selgus, et nad ei mäletagi millal see oli. Ammu. Kuna seenemetsa jõudsime peale 4, siis pikniku osa lükkasime edasi Lasnamäe korterisse aga seeni saime palju.
Väga ilus on sügisene mets ja see parvedesse kogunevate luikede hüüded on nii kurvakstegevalt kaunid. Poseerisime siis oma seentega ja Arko usina autojuhina tõi meid Ulrika ja Andrese koju torti sööma. Tore on see, et meie sõbrannade vaheline sõprus juba üle 30ne aasta on vastu pidanud ja aina paremaks läheb. Järgmine sünnipäev on kuu aja pärast Merlel.