14. mai 2011

Muuseumiööl käidud

Vihmane ilm küll aga ikkagi läksime muuseumiööle ja varbad said märjaks, nina läks minul atiseks. Linna peal liikus ringi päris palju rahvast. Alustasime Arhitektuurimuuseumist ja Soolalaost. esmalt vaatasime 1.korrusel erinevaid hoonete ja linnamakette, siis sõitsime liftiga 2.korrusele tuletorne vaatama. Ilus pealkiri oli ka näitusel "Igal majakal oma tuli". Soovitan vaatama minna.

Seejärel läksime KUMUsse, kus oli maja ees nii palju autosid ja kunstimuuseumis sees nii palju rahvast, et läks lausa trügimiseks, sest mõni muukeelne titemamma arvas, et tema peab jõuga ratastoolist ette litsuma, et lifti saada. Arko ei lasknud ennast sellest segada ja lükkas ennast lifti sisse ja siis jäi ruumi ka sellele tormalale lapsevankriga noorele perele. Tahtsin ise minna 5.korrusele, kuid sinna meid täna ei lastudki. Piirdusime siis 4. ja 3.korruse väljapanekutega.

Kaarli kirikus oli vaid mõned inimesed, ilus viiuli- ja orelimängu kuulata. Kirikutorni sel korral minema ei hakanud. Minu eesmärk sai täidetud ja järgmisel aastal tahaks veel minna, sest palju huvitavaid muuseume on ja seda on huvitav vaadata aga selleks peab ka ikka rohkem aega olema. Kena öö oli, nüüd eurovisiooni ootama.

1 kommentaar:

Margit ütles ...

Aitäh, hea ülevaade muuseumiööst. Ja tore, et muuseume saab nüüd ka külastada öösiti.