26. oktoober 2013

Tartu tähetorn, Pallase hotell ja Big Ben Pub

Külas Tartus Pallases ja Tähetornis koos kasutaja Arko Vool, Tiiu Kristjani, Jüri Järve ja Villu Urbaniga. Tegelikkuses käisime tööl ja kaardistasime 2 päevaga lisaks Ahhaa keskust ja Tartu Ülikooli botaanikaaeda. Lisaks veel Elistvere loomaparki ja looduskeskust. Tegelikult me kaardistasime erinevaid objekte 2 meeskonnaga, tulime neljapäeval kella 5ks ja käisime tähetornis ja teine meeskond külastas Ahhaa keskust. Laupäeva hommikul kl 10 käisime botaanikaaias ja siis keskpäeval juba Elistvere loomaparki. Kiire oli ja nüüd on siis need välja valitud asutused käidud. Mulje on hea, kuigi siiani on see "muinsuskaitse" sõna, mille taha poetakse aga avastasime, et botaanikaaia troopikamajas on sees lift ja maja ette on ehitatud kaldtee. Tartu on paremaks viimase paari aastaga oluliselt muutunud paremaks. Seal Pallase hotellis oli nii kehv uni, palavus ja müra tänaval, koridoris inimesed käisid öö läbi (äkki oli see hoopis Tartu vaim!?), sest meist keegi ei puhanud üldse välja. Pärnus oli parem uni. Tähetornis sai ratastooliga ainult esimesele tasandile ja mina käisin muud korrused läbi, ronisin vaateplatvormile ja imetlesin Tartu linnavaadet. See pidi töötaja sõnul olema praegusel ajal parim, sest puud ei takista vaadet ja samuti käisime ära keldrikorrusel. Pärast veel hullasin hilissügiste lehtedega. Päris laiali ei loopinud aga tore oli olla Tartu linnas. Õhtu lõpetasime muljete vahetamisega Big Beni Pubis, kus tellisime praeks viini snitsli, mille peal ilutses kilu sidrunikettal. Maitses hea ja teenindus oli ka tasemel. Seltskondlik vestlus teemal ees seisvad ELIL valimised oli täis kirgi. Ma lubasin, et ma sel teemal rohkem arvamust ei avalda ja ootan ära 22.11.2013 uue juhatuse valimised. Erapooletult, sest mind sel päeval meie koja saalis ei ole ja nii ma ei sega teisi tarku tegemast arukaid ja tähtsaid otsuseid. Soovin vaid juhatusele koostööd ja jätkuvat entusiasmi liikumispuudega inimestele parema elu tagamisel.