12. juuni 2011

Me käisime Pedasel suvekoolis

Meie asutus, Tallinna Puuetega Inimeste Koda, korraldas suvekooli Pedasel. Kotta kuulub 22 liikmesühingut ja lisaks oma töötajad ja oligi koos pea veerandsada usinat inimest. Reedel pidasime arenguseminari ja Tauno võttis kokku meie arengukava 2007 - 2011 ning meie koolitaja Eimar Veldre rääkis juurde uue arengukava koostamisest. Siis uurisime 3 töörühmas probleemide pilvekesteks kujundatud teemadele eesmärke ja seegi kanti ette koos aruteluga. Minu jaoks oli see juba 3-s arengukava koostamine ja natuke teistmoodi oli see sel korral, vabamas vormis ja laupäevaks oli Eimaril juba kindel tööplaan kuupäevadega paigas. Nüüd peab Tauno tegevjuhina koos juhatuse liikmetena kiiresti arengukava kokku saama.

Õhtul rääkis Tauno oma sotsiaaltöö vahetuse muljeid Rootsist, kus ta viibis aprillist maini. Vaba aega jagus ka ja sellest hiljem. Teise päeva hommikul toimus üldkoosolek ja eelmise aasta majandusaasta aruande esitlus ja kinnitamine. Sellele järgnesid jooksvad küsimused, info ja teadanded. Tore on koos olla sellistel seminaridel ja vahetada kogemusi, suhelda ja veeta koos õhtust vaba aega. Toit maitses hästi, saun oli kuum ja meie kehade näol suutsime pakkuda kohalikele sääskedele suurepärase eine.Rohkem pilte leia siit.