18. juuni 2011

Täna olid poegade lõpuaktused

Iga lõpetamine on natuke kurb aga pidulik ja ilus oli täna minu poegade koolilõpu aktused. Eriti toredaks tegi asja see, et aktused toimusid nii Mustmäel kui ka Salme keskuses täpselt kell 11. Saatsime sugulastele ja sõpradele kutse, milles soovitasime jaguneda. Ja nii osalesin mina Rene aktusel Artes ja läksime kohe peale õnntlemist Imret Kalamajja õnnitlema. Mis teha, kui olud nii nii nõuavad ja mitmes kohas ühel ja sama ajal olla ei saa. Mulle on poisid ühtemoodi kallid ja nad saavad aru. Ilm oli päikeseline ja saalis üsna palav. Noored olid nii kenasti ja pidulikus riietuses. Toimus pildistamine ja siis lillede üleandmine. Pärast läksime koos sööma ja meid oli 18 koos lõpetajatega. Käisime Tondi grillis, kus toit oli hea, kuid teenindamine oleks võinud olla paremal tasemel. Eks onu keeruline korraga palju tellida ja siis kaua oodata, millal kõik viimaks oma praed kätte saavad. Kui koju jõudsime, siis asusin lillesülemit vaasidesse paigutama: valgeroosad liiliad ühte, isa toodud lillekimp teise, lugematul arvul roose ja kobarroose kolmandasse, gerberad neljandasse ja iirised viiendasse vaasi. Tuba nüüd lillelõhna täis ja tunnistused kapi peal. Nii uskumatu, et kaua oodatud lõpuaktused on möödas. Suurem poeg läks veel sõbra gümnaasiumi lõpetamisele, kus näeb ka oma põhikooli klassikaaslaseid.

Rene lõpetas Arte Gümnaasiumis põhikooli
ja Imre Tallinna Ehituskooli mööblitisleri erialal.

Selline suur õnnitlejate seltskond mahtus pildile.Millegi pärast hakkas meie peegelkaamera jukerdama aga pildid said tehtud. Õnnelik mina koos oma 2 võsukesega. Isa käis ka Imrele õnne soovimas ja see on süür rõõm pojale. Ikkagi isa. Rohkem pilte vaata siit.