Tallinna Puuetega Inimeste Koda koordineerib invatakso teenust alates 15.maist 1998.aastast. Nii on transporditeneust osutatud väiketaksodega ja ratastoolibussidega. Linnavalitsus korraldab hanked vastavalt seadustele ja sõlmib lepingud teenuse osutajatega. Teenuse osutajateks on AS Tulika Takso ja Termaki Autopargi AS. Kui Tulika takost kasutavad tavataksokasutajad, siis Termak teenindab vaid ratastoolis kliente. Tegelikkuses on see, et Tulika takso klientidele jaoks pole mitu aastat midagi muutunud jha nemad tasuvad endise hinnakirja alusel 1/4 arvest. Termaki kasutajaid sai teavitatud kirjalikult 1.veebruaris toimunud hinnatõsust, mille aluseks oli Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiuametiga sõlmitud leping ja selles oli hinnatõus sõidualsutamistasus 1 euro (varem 0,60 eurot). Nüüd oleme olukorras, et kui ühistransport on kõikidele tallinnlastele tasuta ja töötavate ratastoolikasutajate transport tööle on ka 1. jaanuarist 2013 tasuta, mis on iseenensest väga toetav ja positiivne otsus meie ettepanekule, siis pole ratastooliskliendid rahul vähese teenuse mahuga (keskmiselt 8 pooletunnist sõitu kuus) ja kuudel, kus on 5 nädalat puudub inimestel võiamlus kord nädalas poodi toidu järele sõita. Invatransporditeenus on avalik teenus ja peaks inimeste elu parandama, kuid hinnatõus 40 senti on eesti kroonides 6,26 eesti krooni, mis 8 sõidu alusel on 50,13 krooni, mis on juba suurem kulutus ja teenuse kallinemine näib ebaaus just mittetöötavate puuetega inimeste arvelt, kes elavad allpool vaesuspiiri ja ei saa ühistransporti kasutada ilma kõrvalabita. Meie ettepanek on olnud erienvatele rahulolu uuringutele toetudes, et talvekuudel peaks olema limiit suurem ja see lahendaks probleemi 5 nädalastel kuudel ja talvistest oludest tulenevatele liikumsitakuistustele.
11. märts 2013
Tallinna ratastoolikasutajate invatakso hinnatõusust
Tallinna Puuetega Inimeste Koda koordineerib invatakso teenust alates 15.maist 1998.aastast. Nii on transporditeneust osutatud väiketaksodega ja ratastoolibussidega. Linnavalitsus korraldab hanked vastavalt seadustele ja sõlmib lepingud teenuse osutajatega. Teenuse osutajateks on AS Tulika Takso ja Termaki Autopargi AS. Kui Tulika takost kasutavad tavataksokasutajad, siis Termak teenindab vaid ratastoolis kliente. Tegelikkuses on see, et Tulika takso klientidele jaoks pole mitu aastat midagi muutunud jha nemad tasuvad endise hinnakirja alusel 1/4 arvest. Termaki kasutajaid sai teavitatud kirjalikult 1.veebruaris toimunud hinnatõsust, mille aluseks oli Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiuametiga sõlmitud leping ja selles oli hinnatõus sõidualsutamistasus 1 euro (varem 0,60 eurot). Nüüd oleme olukorras, et kui ühistransport on kõikidele tallinnlastele tasuta ja töötavate ratastoolikasutajate transport tööle on ka 1. jaanuarist 2013 tasuta, mis on iseenensest väga toetav ja positiivne otsus meie ettepanekule, siis pole ratastooliskliendid rahul vähese teenuse mahuga (keskmiselt 8 pooletunnist sõitu kuus) ja kuudel, kus on 5 nädalat puudub inimestel võiamlus kord nädalas poodi toidu järele sõita. Invatransporditeenus on avalik teenus ja peaks inimeste elu parandama, kuid hinnatõus 40 senti on eesti kroonides 6,26 eesti krooni, mis 8 sõidu alusel on 50,13 krooni, mis on juba suurem kulutus ja teenuse kallinemine näib ebaaus just mittetöötavate puuetega inimeste arvelt, kes elavad allpool vaesuspiiri ja ei saa ühistransporti kasutada ilma kõrvalabita. Meie ettepanek on olnud erienvatele rahulolu uuringutele toetudes, et talvekuudel peaks olema limiit suurem ja see lahendaks probleemi 5 nädalastel kuudel ja talvistest oludest tulenevatele liikumsitakuistustele.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kevadpuhkus Türgis 2
Tuba oli väga hea asukohaga, kõik mugavused ja ligipääsetavus ja kohandused ka Arko jaoks. Piisavalt ruumi rõdule pääsemiseks. Muideks kodus...
-
Tööraamatud ja tööstaaž. Sotsiaalkindlustusamet teatab, et pensionistaaž kujuneb sinu eluteel toimunud tegevustest, nagu õppimine, laste kas...
-
Sel nädalavahetusel käisimekoos Arko ja Ulrikaga Pärnus. Toimus Eesti Linatantsu festival, mis minu jaoks oli juba 8. korda. Algas tibutant...
-
15. päev - 6. 08.2013. Alustame sõitu kiirteel ja kiirus suureneb märgatavalt 50-80-130 km, sest teeremondi tõttu pole võimalik kiirteel pi...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar