12. veebruar 2011

Kännu kuke turul sõbrapäeva laadal

Täna käisin sõbrapäeva laadal Kännu kuke turuplatsil kohtumas valijatega. Külm oli aga rahvast oli palju. Keetsime Lennartiga teed ja viisime 2 termost kohale. Ka noorema poja kutsusin appi teed valama. Esimene termos sai 20 minutiga otsa, siis läksime uut 10 liitrit keetma. Kui selle kolmanda termose täiega tagasi jõudsime, tühjenes seegi kiiresti. Kohal olid ka Keskerakond ja Reformierakond ning lisaks müüdi suhkruvaati, sooja jooki ja ehteid. Rahvast oli nagu murdu. Kella 16 ajal astus lavale Meie mees. Õues hakkas väga külm. Võtsime isegi tantsusammud jalalt jalale tammudes ülesse.

Veendusin, et see Mustmäe turu uus koht on rahvale igati sobilik ja ligipääsetav just hea ühistranspordi ühenduse poolest. Siis kui tuleb kevad, siis avatakse seal ka väliturg. kindlasti sätin oma sammud sinna turule. Kui koju jõudsin tegin sidruni ja ingveriteed ning hakkasin sooja suppi keetma. Kanasupp tilliga soojendas kiiresti ülesse ja maitses hästi. Tunda oli, et sõbrapäeva laadal oli suurt rõhku pandud sõpradele ja kohtumisele valijatega. Nn kauplemine sõpradega ja valitavatega. Rahvast oli seal tõepoolest palju koos ja vahepeal jäi turuplats kitsaks. Samas olid inimesed sõbralikud ja vaatamata külmale aga päikesepaistelisele ilmale oli nad viitsinud välja tulla. Head sõbrapäeva ja sõbrakuud!