10. detsember 2021

Meie reisiblogi - autoga Sitsiiliasse 11

11. päev, 29.juuni 2021

Hommik veinimõisas. Süüme hommikusööki. Eelmise päeva õhtul võeti kõik kohvisoovid ja lubati värsket apelsiinimahla oma aia apelsiinidest. Öö oli mõnus ja hea laiutada suures voodis. Ärkame ja läheme sööma. Maja perenaine on valmis sättinud veekannu kuumaveega ja telefoniäppiga seletab meile kuidas lahustuvakohvi puruga kohvi teha. Muigame. Ju arvas, et me oleme sellisest põhjamaast, kus sellist kohvi pole nähtud. Aga tore on ja piirukad maitsevad hästi ja värskelt pressitud mahl oma aia apelsiinidest on nii mamitsev. Siis pakime asjad kokku ja teeme lauluviisiga tervistuskõne Tiiule. Täna on Tiiul sünnipäev! Palju  õnne kallis õde. Kotid koos, täname pererahvast ja asume teele. Täna külastame Palermot ehk Sitsiilia pealinna. Kirikusse üritame sisse saada, kuid ees on trepp ja nii meid kaugemale ei lubata. Jalutame väljakul ja peatänaval, uudistame poode ja arhidektuuri. Teeme pilte ja oleme turistidena rahul saare pealinna jõudmisega. Sõitsime linnas ringi. Tegime veel ujumispeatuse ja sõime spagette sardiinide või raguutomatikastmega. Lõunasöök rannaäärses restoranis maksis 29 eurot. Aga milline ilus vaade. Pärast sain ujuma ka. Ja see oli mõnus.  Õnnitlesime Tiiut sünnipäeva puhul. Sõitsime pikalt mööda saare põhjakallast ja õhtul kella 8se praamiga tulime Sitsiiliast Itaaliasse üle ning võtsime suuna saapatalla kujutise talla suunas. Läbisime ilusat rannateed koos kõrguste ja langustega. Mina oleks isegi rohkem tahtnud seal olla ja isegi ööseks jääda aga Arko tahtis ikka edasi sõita, sest tema joaks oli tegemist kodu poole sõitmisega. Juba 11.päeval. Mina oma mõtetes kavandasin reisi nii, et saame veel 3 ööd saare peal veeta. Aga kokkulepete sõlmimine on tähtis ja tulebki leida mitme inimese soovide juures kokkulepekoht ja alustada sõitu kodu poole, õnneks ringiga.

Saigi läbi see aafrikahõngulise saarega põgus tutvumine. Aitäh, Sitsiilia! Läbisõit  440 km.