6. mai 2009

Kuidas transportida loomi?

Nagu hea algus mõttetalgutele. Erandid kinnitavad reeglit.

06.05.2009 juhtum järgmine: Tellis liikumispuudega klient takso. Sõitis kodust Västrikusse, siis käis loomakliinikus, süstis oma loomakese ära, takso ootas ja klient sõitis sama taksojuhiga koju tagasi. Probleem sai alguse koerakesest, kelle taksojuht pani universaalkerega auto pagasiruumi. Sõiduajal hüppas loomake ette istmele ja siis tagumisele istmele, sest perenaine ei suutnud koera kinni hoida ja tõenäoliselt koer kartis seal tagaotsas sõitmist. Taksojuht avaldas pahameelt, kuna auto sai tema arust täis karvu, pori ja liiva. Klient lubas tuua toas märja lapi ja istme ära puhastada aga taksojuht jäi kindlaks, et puhastab istmed ise tolmuimejaga. Selleks teatas kliendile, et 30 krooni tuleb maksta istme määrimise eest. Klient maksis nii taksosõidu eest kui ka nõutud summa.

Kuna on tulemas suveaeg ja paljud kliendid reisivad, loomadega, mööbliga jmt, siis kuidas toimida. Pööran tähelepanu järgmistele punktidele:

1. klient vastutab isiklikult oma loomade eest, selleks peaks klient teatama tellimisel, et tal on koer kaasas;

2. Kui taksojuht ei saa või ei soovi loomaga (va pimeda juhtkoer) klienti teenindada, siis teatab ta sellest kliendile ja võtab ühendust dispetseriga, kes saadab uue takso;

3. taksojuhi ja kliendi turvalisus – selleks peab koer olema rihma otsas, sõidu ajal hoiab klient oma looma kinni, agressiivse looma korral nõutav ka suukorvi kasutamine; kassi puhul puuris, kotis või kohvris transport;

4. klient hoiab oma looma põrandal või süles, kotis;

5. taksojuhtidele soovitus mitte panna koeri pagasiruumi – sinna paneme ratastoolid, tugiraamid, lapsevankrid, kohvrid jmt;

6. klient tasub kahjude eest, mida põhjustab tema lemmikloom (karvad, pori, oksendamine jmt);

7. kui loom jookseb minema, siis selle eest vastutab klient, st loomaomanik.

Antud olukord oli esmakordselt, kuid loodan, et jõuame kokkuleppele taksojuhtidega meie klientide mõistmisel, teavitamisel ja selgitamisel. Kõik kaebused, probleemide lahendused palume esitada kirjalikult.

Kommentaare ei ole:

Puhkus Kanaari saartel - Gran Canaria 8

 8. päev - 6.11.2023 Ja ongi käes viimane hommik. Sööme kõhud täis. Võtame kohvrid ja lahkume hotellist. Buss ootab meid kl 10.45. Lennujaam...