17. veebruar 2019

Lumine jaanuar

Seda see oli. Aasta vahetusel oli sulalund natuke aga juurde tuli. Nii käisime Imre ja Tiinaga Nõmmel suusatamas ja isegi Fredy Markus sai 3selt suusad alla. Kuigi kepid rohkem segasid aga edasi ta liikus. Ka vanaema Tiia sai nii mõnegi kilomeetri suuskadel maha liigutud ja korra pikali kukkuda aga mõnus oli. Riideid oli ka liiga palju seljas. Järgmisel korral olen targem. Rahvast oli laupäeval  päris rohkrlt ja perepileti võtmobe oli soodsam kui üksikpiletid.
Jaanuaris käisin teise lapselapse Liisa Mariaga Nukuteatris vaatamas etendust "Päike läheb puhkusele". Liisa Maria on alati hea laps. Emme ootas meid all. Enne etendust käisime Kaarli kiriku kõrval alleel draakonit ja pandasid vaatama aga kuna draakon liigutas pead, siis ei aidanud selgitusest, et see on õhupall. Tüdruk kartis ikka. Sõitsime siis kelguga vanalinnas ringi ja pärast läksime trolliga Balti jaamast Lille peatuse Mc Donaldsisse nr 41 bussi ootama. Aga selle aja peale jõudis juba issi Rene Pärnust autosõidu edasijõudnute koolituselt tagasi ja saime autoga koju.
6. jaanuaril käisin Kochi aitades Tallinna sotside jõulupeol. See meil igaastane traditsioon tähistada kolmekuningapäeva.
Ritaga jõudsime ka sünnipäeva tähistama õhtusöögiga kahele Löwenruhi restorani.
Ja muidugi sai teha palju tööd, sest meil Tallinnas muutus sotsiaaltranspirditeenuse korraldus ja uuest aastast on kõik teisiti. Arendajatega koosolekud ja nõustamised võtsid  palju aega ära aga see on vajalik. Veel käisin korruptsioonivastasel koolitusrl ja sain teada, et sõna korruptsioon tuleb kreeka keelsest sõnast kõdunema.
Ja nii see jaanuar läbi saigi. Kiisumiisule ostsime uut kassitoitu ja see maitseb talle väga. Lund oli õues lausa hangedes ja tuiskas ja tuul aina keerutas.
Arko ja Mari-Liis ja Liisa-Maria suutsid mingi viirusnakkuse külge hankida aga nüüd terved ja päevad pikemad ja lumi muudab päevad helgemaks.