15. mai 2020

Emadepäev 2020

Sel aastal oli emadepäev teistsugune kuigi möödus toredalt ja ilusalt nagu varasematelgi aastatel. Rene pere kutsus Viikingite külla kalale ja mina kutsusin Imre pere ka kaasa. Nii me pühapäeval kõik kokku saime. Pojad tõid mulle lilled. Imre lillekimbu ja Rene suure rõdule lilleampli. Liisa Maria tuli ka kommikarbiga. Püüdsime kala 2 tundi aga kalaõnne meil sel korral ei olnud ja kala õnge otsa ei tulnud. Tellisime praed, pannkoogid ja joogid ning sõime kõhud täis. Lapsed jooksid ringi, turnisid mänguväljakul ja käisid korduvalt lambaid, jäneseid ja parte vaatamas. Suured leotasid õnge ja nautisid sooja kevadpäeva. Õues oli päikesepaiste ja sooja +18C. Rahvast oli päris palju aga õnneks leidus terassi peal baarileti ees 1 pikem laud ka meie jaoks, kuhu oma perega kohad sisse võtsime. Sel korral keegi õnneks vette ei kukkunud ja peale 3 tundi sõitsime autodega meile ja maiustasime minu tehtud kausikoogiga, mille sisuks küpsised, pirn, maasikad, kohupiim, kondentspiim, kohupiimapasta ja sokolaad. Mulle maitses see väga, teised ainult nakitsesid oma koogitükkide kallal. Natuke shampust jõime ka, sest ikkagi 3 ema, 6 last ja 2 lapselast. Tegelikkuses on meid veel 8 aga paari kuu pärast on meid juba 9 ning köögilaua taha me ära ei mahu, sest see on liiga lühike. Õnneks on meil suur köök-elutuba (30 m2) ja lisaks rõdu ja lastele, kassikesele veel 2 magamistuba. Lapsed olid nii tublid ja asjalikud. Puhas rõõm. Olen tänulik ja õnnelik. Aitäh Arkole, kes meiega rändamised ja kappamised kaasa teeb ja autoga mind sõidutab. Hommikul soovisime ka autos Arko ema Lindale head emadepäeva ning lillekesed viisime juba nädal varem ise Jõgevamaale kohale. Oma emal ja vanaemal käisime lilli ja küünlaid panemas päev varem ja nii oli süda rahul ja nautisime mõnuga seda imelist ja kaunist emadepäeva. Elagu emad, vanaemad ja vanavanaemad - see päev on meile!