Veel arvamusi:
- just nii ta on..Endla tore ja vajalik maja..tegelikult paradoks ongi see, et maja asub kõigi transporditeede keskmes..kuid ühegiga sinna tegelikult juurde ei pääse(see üks suund vaid, no mitte kesklinnast)... ja need vahemaad kõigini neist on rasked just maja põhikülastajatele. See üks ja õnnetu peatus on..koos siis hetke "spa" teenusega. Ehk peamiselt lahkujatele käpaga soppa meenutuseks kah. Ehh Mina isiklikult olen üritanud seal kunagi mingil talveõhtul peale külma ja lumetuisku puhtalt karkudel jõuda sealt Sõpruse pst le..Ja ausalt..ei jõudnud, lihtsam oli tagasi tulla.Piirdusin läbitud kukkumiste arvu kordamisega vaid.
- tehke sama, mis mina oma koduaiatagusega - Ain Allas kaameraga kohale! Uskuge või mitte, aga siis leitakse rahad ja tegijad kohe...
Mina arvan, et mina tunnen puudust bussi nr 21 kahesuunalisest liiklusest peale
Haabersti ringi Kakumäe suunal ja see liinigraafik on ka püsinud
muutumatult viimased 5 aastat ja samas on elnike arv Vana-Rannamõisa
teelt Kakumäeni suurenenud mitmesaja inimese võrra. Minu arvates võiks
parandada ümberistumise võimalusi Haabersti ringil Rocca al Mare juures
ja minu ettepanek on, et nt buss nr 10 võiks sinnani oma liini laiendada, siis oleks
lihtsam saada Haaberstist Mustamäele. Praegu on käigus 21A ja 21B, kuid
need liiguvad harva ja ümberistumisel on pikad ootamised ja nii peavad
just koolilapsed hommikuti ja õhtuti bussipeatustes külmetama. Palun
tihendage nr 21 bussiliini ja võimalusel parandage ümberistumise
võimalusi.
Loe veel mida inimesed arvavad 8.11.2012 Postimehe artiklis:
Linlased: bussiliikluse kvaliteeti parandaks sõidugraafikute muutmine
Postimehe üleskutsele vastanud linlased heitsid pealinna
ühistranspordile ette ka ühtlustamata sõidugraafikuid – tavaline on see,
et tuleb korraga mitu ühissõidukit ja siis on pikk vahe.
«Tallinnas on probleem suures osas sama teed sõitvate busside
graafikutega. Näiteks Piritalt kesklinna - 20 minutit vahet ja siis kõik
bussid korraga peatuses. Idiootsuse tipp. Täpselt sama jabur on ka
Pärnu maantee, kus 5, 18, 36 pidevalt üksteise sabas sõidavad ja siis on
jälle tükk tühja maad,» oli üks arvamus. «Tallinnas ei pruugigi olla vajadust uute liinide järele, vaid piisaks
mõne olemasoleva liini pikendamisest ühe-kahe peatuse võrra või
marsruudi kergest muutmisest või ainult värvi-raha maksvast
liikluskorralduslikust muutusest, et muuta ühistranspordi kasutamine
mugavamaks ja luua ühistranspordile autokasutuse ees selge eelis,» arvas
teine lugeja. «Mina tunnen puudust vahele jäävatest bussidest. Kõige hullem, kui
tunnis käib kolm bussi ja siis üks veel tulemata jääb. Samuti graafikus
püsimine on vähemalt 33. liinil küll probleemiks, aga pole ka imestada
kui Hiiu ülesõidul vasakpöörde võimalust kümme minutit ootama peab. Seal
võiks küll ühissõidukitele eelisõiguse korraldada,» oli veel üks
arvamus.
Samuti peaksid Tondilt väljuvate trammide graafikud olema kooskõlas Tondile saabuvate elektrirongidega. Praegu on sõitjate kinnitusel tavaline, et tuled elektrirongilt ja tramm ootab täpselt niikaua, kui inimesed on jõudnud rongijaamast trammipeatusse viival trepil poole peale ning siis sõidab minema. «Tunnen suurt puudust liini 1A tihedamast graafikust tipptundidel. Praegu sõidavad inimesed tihedalt külg-külje kõrval seistes iga päev linna tööle ja tagasi. Imetlust vääriv kannatlikkus. Igal juhul oleks sõidugraafiku tihendamine mõistlikum, kui uue liini rajamine,» arvas üks lugeja.
Leiti ka, et tegelikult on puudus mitte liinidest, vaid mõnest mugavast ümberistumisvõimalusest. Võiks olla paar-kolm suuremat Viru terminali sarnast ühistranspordisõlme, kus väljumised oleksid ajastatud nii, et ei pea ei jooksma ega kaua ootama.
«Selles mõttes ei väsi ma imestamast, kuidas Berliinil õnnestub nii suures linnas nii ladusat ühistranspordisüsteemi alati käigus hoida. Metroorongid ootavad sõlmpeatustes kaks-kolm minutit mujalt tulevalt rongilt ümberistujaid, bussid ootavad ristmike läheduses olevatel peatustel, millal ristisuunas sõitvalt bussilt jõuaksid ümberistujad järgmise bussi peale jne.»
Probleemiks on ka ekspress- ja tavabusside piletihindade võrdsustumine. Sellega on Nõmmel tekkinud probleem. «Mööda Vabadus puiesteed liigub üks arvestatav liin – 18, ja tema ekspress 14, mis nädalavahetusel ei sõida ja tööpäevadelgi töötab vaid tippaegadel. «Probleem on selles, et elanikke on Nõmmel palju. Viis aastat tagasi mahtus veel korralikult bussi. Nüüdseks meenutavad 14 ja 18 hommikuti rohkem India busse, kust lapsed suurte koolikottidega bussist välja tilpnevad. Juba esimestes peatustes tekib probleem koha leidmisega. Ja mis mõte on üldse ekspressbussil, kui hinnavahe puudub ja seoses reisijate paigutamisega bussi läheb peatuses tohutult aega raisku,» küsis üks lugeja. «Sama mõte tuli endalgi. Nr 9 ja 11 liinil on sõiduaeg vähemalt viis minutit pikem kui enne oli, sest sõidab oluliselt rohkem rahvast kui enne. Samuti on ekspressliini hakanud kasutama ka «igatsugu kotjakad»,» kurtis teine.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar