3. juuni 2023

Õed Aafrikas ehk Tuneesia kultuurireis 2

1. päev, 28.04.2023

Saan Tiiuga kokku veidi enne kella 13 Tallinna Lennujaamas. Oleme õnnelikud ja lennukis sattume istuma Tiiu paar rida taha poole. Otselend kestab 4,5 tundi ja siis me jõuame Aafrikasse.

Germalo: 1. päev. Otselend Tallinn-Hammamet kell 15.25-17.30. Majutume mereäärses resort hotellis Mouradi Palace***** Õhtusöök hotellis.

Tuneesia lennujaamas vahetame kohalikus pangakontoris eurod kohaliku raha vastu ära. Mul on sularahas 425 eurot ja ma vahetan need ära, sest see mis jääb alles, siis selle saame reisi lõpus tagasi vahetada. Saan suure paki kohalikku raha. Buss viib meid lennujaamast hotelli. Ilm on soe ja puhub mahe tuul. Kui lennujaamas oma reisikava saime, siis seal kaante vahel olid märgitud meie istekohtadeks 25, 26. See tähendab, et kõik reisijad istuvad bussis samadel kohtadel. See on väga hea, sest nii jääb ära igasugune trügimine ja kohtade valimine. Kõik reisijad istuvad kindlatel istekohtadel. Vaatame toad üle ja meie jääme rahule. Hommikul vara on väljasõit. Õhtusöök on hea aga nende koristamise stiil jätab muidugi soovida. Meil on 2ne tuba, mina magan ukse pool ja Tiiu akna pool. Öö möödub kiiresti, sest hommikul on vara äratus.  Õhtul käisin ujumas Vahemeres. Vesi tundus soojem kui õhk. 21 C aga tuul oli tugev. Mõnus. Supid on väga maitsvad.