9. aprill 2017

Reisiblogi: Egiptuse lood 6. Lihtsalt päikesepuhkus

On 8. november. Öösel magasin kehvasti, sest jälle oli toimunud sääskede rünnak. Pinisesid ja imesid. Rannas on kärbsed ja hea, et Merka soovitas viina kaasa võtta,  sest see mõjub hammustustele kiiresti. Täna oleme jälle rannas, kuulanud lainete loksumist, vahtinud kaamelit ja mõnulesin.
On ka looderdamise päev. Rand ja meri ja päikesepuhkus. Arko arvab selle peale, et reisi lõpp juba paistab. Ei veel, sest meil on aega veel. See roosat külma jääjooki 🍸 tehakse nii, et valab piima ja siis juurde granaatõunasiirupit. Kodus tahan järgi proovida. Arko proovib hoopis vana Tallinna hõõgveini talviste ilmade alguse puhul. Meil siin ikka nii külm ja lumine, et lihtsalt pidi ikka end glögiga soojendama. Eestist tuleb uudiseid, et valitsus kukub! Mina ei taha uskuda. Me käisime ulitsal jalutamas. Autod, bussid tuututavad. Käisime kõhutantsijaid vaatamas. Nii ilusasti mängib mees klaveril. Me läheme nüüd tuppa kõhutantsu harjutama. Eestis sajab juba mitmendat päeva jutti. Käisime Ultsiga vesiaeroobikas, mis lõppes 8 turistile lavadel tantsimisega koos 2 musta tantsupoisiga. Täitsa võhmale võttis see vees trenn aga lõbus oli. Eile õhtul käisime veel hotelli poes. Ostsin oma viimase raha eest 2 pudelit lõhnaõli. Siis kolasime suveniiride poes ja tutvusime kaubaga. Ma sain ka ühe rikkust toova põrnika ostetud. Siis viis härra oma proua lõhnaõlide salongi, kus meile anti nuusutada erinevaod lõhnasid. Et uut lõhna paremini eelmisest eristada saime kohvi nuusutada. Lõpuks jäi kindlaks valikuks Nefrotite lõhn,  kuigi mulle meeldis Kleopatra lõhn.  Peale õhtusööki käisime jalutamas ja siis vaatasime shouprogrammi. Esinejateks olid imekaunud kõhutantsijaid.  Tantsisid tõepoolest hästi. Ilus oli vaadata. Diskole ei jäänud, vaid tulime tuppa. Üks mees mängis klaveril Memory pala ja see kõlas kaunilt.

Tegi mul lõunasöögi ajal hinge täis. Valis nii kaugele laua ja hakkas sööma. Mina ei näinud ja siis Ults näitas. Küsisin et miks ta ei lehvita. Tema käratas, et ta seljaga meie poole. Härra on kuri, kõht tühi ja sööb suppi. Ei mõista nägijad inimesed silmahaigeid. Kiitsin selle peale Arkot, et küll tema on ikka hea mees mul. Arvestab sellega, et ma ei näe. Pärast läksime jälle randa. Käisin kl 5 ajal dušši all ja vesi oli jälle nii jahe. Kobisin lina alla ja panin telekas RTL2 italiaano muusika.  Uni tuli peale selle ilusa diskomuusikaga. Õhtul käisime söömas ja head loomaliha kondid olid. Baaripoiss küsis Ulrikalt kas me ole õed? 😁 Kokapoisid olid ka nii armsad. Fuajees mängib viiulimees. Arko meenutab, et sarnast  laulu. Kord külla tuli üks viiulimees. Kel kohver käes ja lips oli ees. Kui õde teda nägi oli omadega sees. Tal meeldis see viiulimees. Beergrass. Mul on kodus muusikamees, kes tunneb ja teab hästi eesti muusikat. Täna nägine ultsiga meres krabi ja kui ma teda teokarbiga katsusin siis ta hüppas sõbranna  suunas. Me kiljusime nii hullult. Uhhh kui hirmus oli. Just selliseid me eile sõime ja need kohe põlve sõnastuses vees kus ujume. Haisid õnneks ei ole siin. Vesi on soolasem kui ookeanis. Hairünnakud ei oli õnneks sagedased. Arko hirmutab, et Punases meres on haisid. Väga sügavale ei tasu ujuda ja 80 protsenti hairünnakutest toimub kalda lähedal.  Oleme tähelepanelikud. Ei ole haisid, krokodille ka ei ole. Arko kirjutab, et Hurgada lähistel on mingi kuulus laevavrakk, mida sukeldujad käivad vaatamas. Täna peame ka asjad kokku panema, sest ülehomme varakult juba läheme lennuki peale. Täna õhtul jäi härra haigeks. Käisime apteegist rohtu ostmas ja see mõjus kiiresti. Söögid olid täitsa head, eriti see punane riis ja lihakondid ja suured kalad. Püreesupid olid ka väga maitsvad.