29. detsember 2018

Meie reisiblogi: Autoga Portugali ja tagasi 1. osa. Eesti, Läti, Leedu, Poola

1. päev - 9.06.2018
Asume teele hommikul kodust Tallinnast ja alustame sõitu kl 8.25, sooja on 10 c. Puhkusereis on planeeritud 09.06.-28.06.2018. Eks me näe millisteks meie 20 päeva autoga kujuneb. Reisikindlustus, pangakaardid, sularaha ja auto roheline kaart on kaasas ja kotid pakitud. Sõidame Pärnu suunas ja õhtuks on eesmärk jõuda Poola. Reispikkuseks on maksimaalselt 12 tuhat kilomeetrit, pigem vähem aga mitte rohkem, teatas autojuht Arko. Mina kaardilugejana saan ainult peab noogutada. Arko ennustab, et tuleb 11 500 km, mina 12 900 km. Päikest sõbrad ja kuulmiseni. Hoiame teid kursis mobiilide ja FB vahendusel. Kl 13 teeme pikniku Riia linna all. Kohe on esimesed 300 km sõidetud. Kl 15 jõuame Leetu ja läbitud 386 km. Enne kl 18 õhtul jõudsime Kaunasesse, kuid sõidame veel u 50 km ja jõuame Olerexi tanklasse. SEal teeme puhkepausi, sest see on uus ja korraliku invaWCga tankla. Teame seda juba eelmisest reisist. Tangime ära ja sõidame. Kl 19ks oleme Poola piiri seljataha jätnud ja läheme kohalikku restorani Suvalkisse sööma. Õtusöök on maitsev nagu poola toit ikka. Kui Poolas on kell 7, siis meil juna kl 8. Sooja endiselt 24 c õhtul. Kl 21.14 paneme auto parklasse ja jääme öömajale. Läbisõit 809 km.
 Pilte panen hiljem juurde, sest minu telefonipildid on Arko arvutis.