13. september 2021

Meie reisiblogi - autoreis Sitsiiliasse 1

1. päev, 19.juuni 2021

Läksime teele laupäeva hommikul. Sõidame autoga Sitsiiliasse. See on meie 4. reis Itaaliasse. Kõik plaanid ja ajakavad, marsruudid ja huvipakkuvad vaatamisväärsused said telefonidesse salvestatud. Isegi koroonatesti saime Pärnus eelmisel päeval tehtud, sest Tallinnas ei olnud vabu aegu saada. Kõik ajad olid täis ja siis Arko ütles, et aga Pärnus on ja läheme sinna. Peale testi tegemist läksime pizzat sööma. Perearst kirjutas kõrvapõletiku raviks välja antibiootikumid 7 päevaks ja reisikindlustus ning muud ravimid olid kotis ja sain raviga alustada. Kuigi oma esimese koroonavaktsiini märtsi lõpus ja järgmine määrati juuni algusesse. Need AstraZeneca süstid said tehtud, kuid ei olnud aega veel 4 päeva oodata kuni saab 2 nädalat mööda täisvaktsineerimisest. Lätti sisenemiseks täitsime elektroonilised ankeedid aga neid meil vaja näidata ei olnud.
Trükkisime koroonapassid kaasa ja ka eraldi negatiiivse testi tulemuse. Sõitsime nagu ikika Euroopasse: Eesti-Läti-Leedu-Poola. Läti piiril keegi meid kinni ei pidanud ja  kl 15 sõitsime Läti-Leedu piirile, kus oli pisteline kntroll, kuid meid kinni ei peetud. Õhtuks olime Poolas ja tunne oli hea. Sõime ja otsisime ööbimiskoha. Küll on hea olla jälle ratastel ja ringi reisida. Tankisime autot Leedu Nestes, kus kütuse liiter oli 1,319 l. Tankimisel selgus, et tegelikkuses see oli suurtele masinatele mõeldud ja paaki tuli kütus sellise hooga, et esimene tankimine oli üle liitri aga teisel katsel saime paagi täis. Poolas teekate 41 C ja õhk 28,4 C. Kohe tunda, et lõuna poole oleme jõudnud. Läbisõit piirini 668 km. Öö on pime, uni on hea. 1.päeva lõpuks oleme sõitnud 838,3 km.