26. september 2021

Meie reisiblogi - autoreis Sitsiiliasse 6

6.päev, 24.juuli 2021

Täna sõitsime Pompeisse. Jätsime auto kiriku juurde, kuid selgus, et kuuma ilma jaoks liiga kaugele. Õnneks on vett ja Arko liigub oma elektrirattaga. Mina jalutan ja puhkan. Aga tulime toime selle kuumusega ja jalutamusega. Leidsime parki sissepääsu ja alguses kõndisime sisehoovis, kuid siis läksin treppidest üles ja uudistasin vanalinna, käike ja ajaloolisi vaatamisväärsusi. Tulin alla ja otsisime lifti, kuid seda me sealt õue pealt ei leidnud. Oli küll kaldtee, kuid seda remonditi. Vaatasime teiselt poolt sissepääsust muuseumis ringi aga seal sai ainult hoones sees ratastooliga liikuda, sest mujal olid trepid ees. Joogivesi tuleb alalti endaga kaasa võtta. Käisime poes ja ostsime saia ja sinki ja fantat. Vaated olid vägevad.  Arkol oli sellest elektrirattast palju abi, sest mina teda lükata poleks jaksanud. Mul oli õhtuks üle 18 000 sammu astutud. Pompei pargi külastus oli meile tasuta. Hea seegi, sest hinnad on päris krõbedad aga kui raha küsitakse, eks siis maksame.

Lõunal käisime pizzat söömas baaris nimega Pizzeria Da Franco Food Philosophy. Parklas olid nii suured kaktused, et Arko ei saanud autot parkida ja pidi auto nina kaktuse poole seadma. Pizza tehti poolemeetrine ja see oli väga maitsev.  Läbisõit 423 km.