20. september 2021

Meie reisiblogi - autoreis Sitsiiliasse 4

4.päev, 22.juuni 2021

Hommikul peale kl 10 Itaalia riigipiiri. Peame auto kinni ja lähen otsima kas on kohta kus saab testi teha aga ei saa. Googledan ja leian itaalia keelse lehe, mille saab eesti keelde tõlkida ja selgub, et saame ilma testita riiki siseneda. Jätkame sõitu. Täitsime riiki sisenemise vormi ja sõitsime Garda järve äärde. Seal oleme mõned aastad tagasi ka ujumas käinud, kuid nüüd on pood ehitatud ja tiirutame autoga kuniks leiame tasuta invaparkimiskoha. Mina ujusin, Arko nautis tuult ja purjetajaid. Käisime Trento supermarketis sinki, saia, jäätist ja mahla ostmas. Õhtuks jõudsime mööda mägiteid liikudes peaaegu sinise mere lähedale. Itaalias ei ole vinjette vaid on väravad, kus saab pileti võtta ja siis maksta. Ööd on siin jahedamad. Õhk värske. Meid pole keegi kontrollinud ja siin on kuidagi vaiksem; vähem inimesi, kui eelmistel kordadel, mõni üksik reisibuss. Õhtusöögiks sõime tuunikalapastat. Mina lasen jäätisel ja jääteedel,  cappuccinodel hea maitsta. Arko joob espressot ja kui sellest jääb väheseks, sisi on ka kohvipuru ning gaasipalloon koos küttekehaga kaasas, et pätikohvi tassi sisse teha. Maskikohustus on tänaval ja siseruumides. Rannas saab ilma olla. Päris palju on autosuvilatega reisijaid. Suuri reisibusse pole eriti näha. Õhk 33 C, õhtul 21 C. Vesi soe. Teekate 49 C. Head jaaniaega! Läbisõit 542 km.