1. oktoober 2021

Meie reisiblogi - autoreis Sitsiiliasse 8

8.päev, 26. juuli 2021

Naudime merevaadet ja rikkalikku hommikusööki hotelli kõrgemal korrusel, pakime asjad ja alustame sõitu. Peale mõnusat ööund on isu hea ja oleme hästi välja puhanud. Etna vulkaani juurde sõida 8dal päeval. Õhus oli tunda tahma lõhna. Oleme 1888 meetri kõrgusel. Tee on tahmane ja vahepeal on sellised ilusad kollased puud, mis lähemalt vaadates meenutavad rapsi. Kohapeal oli tugev tuul, mis lennutas väikesi tahmaosakesi ringi ja tunne oli nagu liivatormi käes. Tuul oli vali ja tahtis pluusi seljast viia, hakkas vihma tibutama. Vihma tibutas ja mul oli raske hingata. Nautisime kõrgustes vaadet ja sõitsime alla tagasi. Teepeal tegime pikniku Etnal. Sõime sinki, pirukaid ja Arko tegi kanget tassikohvi. See maitses hea eriti Etna vulkaanimäe parklas. Tee oli tulekahju tõttu suletud ja meid suunati teisele teele. Autogps juhatas meid nii väikesele haruteele, millel sõitmine osutus võimatuks. Vulkaanisafarit tegime meie Volkswagen Passatiga aga ei julgenud kaua taluda kitsatel ja praktiliselt olematul teel vingedamist. Keerasime otsa ümber. Mina ehitasin teed kividest, et saaks suurele teele tagasi sõita. Ei olnud meil Jeepi. Ilusad kollased puud olid mäel. Õhtuks bronnisime toa 2 ööks aga tuli sõnum, et see tühistati, sest nad ei olnud valmis vastu võtma ratastoolis meest. Vot nii. Ei tea kas hakkasid meid kartma või tõesti lisamärkuse kohta ei suutnud pakkuda liikumisüpuudega inimesele sobilikku öömaja, sest piltide peal oli ka hoonesse sisenemisel näha paari astet, kuid see poleks saanud olla ületamatu probleem. Õnneks kanti raha tagasi. Ilm on kuum aga naudime vaateid. Selle öö magame autos. Läbisõit 257 km.