1. oktoober 2021

Meie reisiblogi - autoreis Sitsiiliasse 9

9.päev, 27. juuni 2021

Elu nagu paradiisiaias kodust 3700 km kaugusel. Täna külastame koopaid ja seal kohviku juures on vägevad kaktused. Palav on aga hoomikukohvi joome välikohvikus enne jalutuskäiku. Arheoloogiaga tutvusime Neapoli pargis 9. reisipäeval. Need koopad olid ikka suured ja vägevad. Sõitsime mereääres ja ma käisin koobaste juures ujumas. Õhtul jalutasime mere ääres ja sõime grillkana ja muna ja pastaga. Proovisime kohalikku õlut. Maitses hea selles kuumuses. Hotellitoas tabas meid üllatus, sest see oli veel koristamata aga meile anti teine tuba. Öösel pesti tänavaid. Muidu oli öö rahulik. Vähe kliente ja teenindus viisakas. Sain ujuda sinises meres, kus vesi oli soe ja sinisinine. Valime hotelli ja sõidame kohale ja siis hakkab juhtuma... Teenindus on viisakas ja saame toavõtme aga siis selgub, et tuba on koristamata ja keegi on alles tõusnud ja lahkunud. Läheme liftiga alla tagasi ja kurdame muret. Vabandused ja saame uue toa võtme, kuid selgitusega, et see pole kohandatud pesuruumiga. Nõustume koos peale toa üle vaatamist ja mina kauplen eelmise toa võtme endale jätmist, sest seal saab Arko õhtul hästi pesta. Saamegi aga selgub, et kanalisatsiooniga on probleeme, kui ootan Arkot hotellitoa rõdul ja sealt tuppa astudes näen, et vesi voolab juba tuppa. Küsin Arkolt, et mida ta laiab ja mulistab veega. Tema ei tea midai. Mina asun saunalinadest parrikaadi ehitama ukse lävele. Siis lasime jalga.

Käime kõrval tänavas söömas jaa valime menüüst pasta grillkana ja juustuga ning janukustutuseks heledat õlut. Toit maitseb hea ja kuigi ports taldrikul tundub kesine, siis kõht saa täis. Jalutame mööda rannapromenaadi merekindluseni aga sinna on nii pikk teekond jalutada ja lõpus selgub, et on killustikuga teeots. Puhkame ja joome vett ning jalutame tagasi hotelli tuppa. Mõnus on Sitsiilias, kuigi häirib loodusesse ja põldude äärde kuhjatud prügimäed ja hunnikud, mis mõnes kohas põlevad. Muidi on tänavad ja õuealad korras, kuid võõratele tänavatele siiski prügihunnikud tekivad. Läbisõit 66 km.