18. juuli 2011

Minu püüdlused said rohelise tee ja homme reisile

Hurraa - ma sain Tallinna Ülikooli magistriõppes tasuta kohale. eile piilusin aga täna tuli siis TÜ-lt SAISi vahendusel e-mail, mis kinnitas, et ma pääsesin riigieelarvelisele kohale ja see teade ootas minu kinnitust. Läksin siis sinna keskkonda sisse panga kaudu ja andsin oma kinnituse, et ma tulen Tallinna Ülikooli õppima koos mitme tuttavaga. Avalikult näeb nimekirju tähestikkulises järjekorras siit. Ja nagu üllatuseks minulegi selgus, et on esindatud nii Tallinna kui ka Eesti Puuetega Inimeste Koda ühel erialal esindatud. Tore, kui on nii palju inimesi, kes õppida tahavad. Elukestevõpe, mis muud ja see on tore. Mulle igatahes meeldib see, et Eesti on Interneti riik ja paljud asjad on see pärast e-teenustena lihtsamaks ja mugavamaks tehtud. Iga algus on raske aga kui käid seda teed, siis head asjad ikka juhtuvad. Tänud teile, kes uskusid minusse ja ma ise olen päris rahul. Sügisel siis uuesti kooli siis sotsiaaltööd õppima. Tahan, tahan, tahan olla üliõpilane ja saada uusi teadmisi ning taas kogeda seda kooliaega...

Eile oli Arko sünnipäev ja südaöösel laulsime talle Tõrvaaugus pidulaulu. Imelised hetked on neil suvistel sünnipäevalastel. Suurt pidu ei teinudki, sest meil plaanid teised ja pidu tuleb kuu aja pärast. Vähemalt Arko lubas nii. Ja homme algab siis Arko 40.sünnipäevale pühendatud autoreis, mis viib meid marsruudile Eesti-Läti-Leedu-Poola-Saksamaa-Tsehhi-Austriasse ja siis jälle tagasi koju. Mul on unistus viibida kauem mägedes, kui eelmisel aastal Norras ja teha kauneid loodusfotosid. Keelt tahan ka praktiseerida ja saada põnevaid reisielamusi. Tagasi on meid oodata juba kuu lõpuks. Kindlustus on tehtud ja kott pakkimisel. Loodan, et suudan ilma Internetita hakkama saada. Täna käisime raamatukogus ja varusin reisikirjandust ja kotti pakkisin "Minu Austraalia" raamatu. Elu on ikka ilus ja tore, kui on kõrval sellised inimesed, kes ellu päikest, soojust ja armastust toovad. Kohtumiseni siis peale reisi.